Florida med Nilssons 19/20

fredag 20 december 2019 - tisdag 7 januari 2020

Sista dagarna
måndag 6 januari 2020 - Key West, Florida, USA

För det första ber jag om ursäkt för att vissa foton hamnar snett när jag lägger upp dem, jag lyckas inte vända dem rätt i telefonen så ni får vrida på huvudet!I lördags var sista dagen på stranden och vi fick till ytterligare en kajakpaddling. När vi skulle äta middag och väntade

Islamorada
lördag 4 januari 2020 - Islamorada, Florida, USA

När det börjar mörkna på onsdagen kommer vi fram till Islamorada som ligger halvvägs ut mot Key West.Incheckning, upp på rummen för att lämna väskor innan vi skulle få i oss mat. Rummen var väldigt små, i princip bara två dubbelsängar som rymdes. Min och Lovas säng luktar inte gott

Nytt decennium
onsdag 1 januari 2020 - Miami Beach, Florida, USA

10-talets sista dag tillbringade vi i huset förutom en avstickare för att kompletteringshandla det sista.Det var soligt och varmt så vi låg vid poolen och njöt av ljus och värme medan vi tvättade och packade det sista. Halv sex (halv tolv svensk tid) åt vi förrätten, rostat bröd med

Delfiner och Gott Slut!
tisdag 31 december 2019 - Cape Coral, Florida, USA

I förrgår tillbringade vi nån timme på Fort Myers beach igen. Fort Myers beach är superhäftigt, massor med pastellfärgade hus, påminner om Art Deco-stilen i Miami South Beach i kombo med Arubas karibiska touch samt Venice beach i Los Angeles. Det är cyklar, motorcyklar och barnvagnar i

Minigolf och Fort Myers beach
lördag 28 december 2019 - Cape Coral, Florida, USA

Om de första sju personerna i familjerna Nilssons/Erikssons hade blivit diskade i minigolfen hade jag otvivelaktigt blivit mästarinna! Nu roffade Jack åt sig mästartiteln. Riktigt rolig minigolf där Lova lyckades skjuta in sin boll i ett vattenfall på bana tio. Bollen gick inte att komma åt