Jul & Nyår i Malaysia

fredag 13 december 2019 - söndag 12 januari 2020

Åker till Kuala Lumpur och stannar 3 nätter sen flyg till Singapore för att gå på en kryssning som tar oss till Kambodja. Tillbaka till Singapore och sen har vi inget bestämt ännu

Härligt
lördag 4 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Vi njuter, vilken härlig ö vi hamnat på Kho Chang hör till Trat i Thailand och första dagen hyrde vi mopeder så nu kör vi och hittar nya fina platser varje dag. Idag har vi kört i flera timmar, varit i ett vattenfall och när ma  stoppade ner fötterna så hamnade man direkt i ett fisk

Paradiset
onsdag 25 december 2019 - Byske, Västerbottens län, Sverige

Så härligt och annorlunda julafton i går, hängde i strandbaren med 4 tyska killar och personalen, vilken gemenskap, busade och spelade fotboll med River visade sig att alla killarna spelat fotboll, den ena professionellt. idag solat och badat, kastat boll och spelat fotboll och bara njutit av

Fåglar och andra djur
tisdag 24 december 2019 - Koh Kong, Kambodja

Omger oss här, så läckra påfåglar igår kom 2 st flygande över oss och landade brevid vår stuga. Vi bor fint och rent och River var impad av riktig marmor i badrummet och utbrast att dem gjort lika fint som Leif kan 🥰 Nu har vi just ätit frukost så nu ska grabbarna ut och snorkla och

Snart checkar vi ut
måndag 23 december 2019 - Kambodja

Från Sandyclay, ätit frukost och packat ihop våra saker. Vi blir upphämtad här på hotellet för vidare transport till piren och hoppa på båten som tar oss ut på ön.Igår hängde vi på stranden såg den fantastiska solnedgången och var där tills mörkret kom sen hem och spela kort innan

Paradiset
måndag 23 december 2019 - Koh Rong, Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Vi har hamnat i paradiset, vit strand som känns som mjöl mot fötterna, klar turkost vatten. Påfåglar som flyger och landar runt knuten där vi bor, ska fota dem imorgon. Julgranar som glittrar  Vi nyper oss själva i armen då vi sitter och spelar kort i ljumma vindar och hör vågorna God