Ö3 - rutiner och njut
söndag 26 januari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Hej därhemma!Nu närmar sig vår hemresa.... Vi har två heldagar kvar och hoppas på sol, bad, massage, eldshow och god mat - Samuelsson har beställt lyxmiddag på lyxhotellet m största nuggetsen :)Senaste veckan har vi mest varit. Dock har nåt "annorlunda" gjorts i princip var dag. Jag är

Senast aktiv - från Skåne, Värmlands län, Sverige
Ö 3 - inte mycket att göra, men fullt upp :)
söndag 19 januari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Hej därhemma!Jag försöker skriva lite var dag, men e drygt på mobilen som sagt, så det blir inte dagbok nu. Vill dock förmedla vad vi gjort sen vi kom till Koh Kut i tisdags, för fem dagar sen. Känns som vi varit iväg en evighet (20 dagar) och vi har 9 kvar, alla 9 på samma ställe! Blir

Ö 2 - Koh Maak - avverkad 4-10 januari
tisdag 14 januari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Igenkända! :) Skumt att vi var här för 8 år sen och de minns en! Det ser sig väldigt likt ut nu med. Men att vara här när Bibben så nyligen gått bort känns ju otroligt märkligt, läskigt, men tacksamt. Vi lärde känna varann här 2012 och hängde ihop alla 3. Åkte på båtturer,

Ö 1 - Koh Chang - avverkad 4-10 januari
torsdag 9 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

4eMåns valde stor frukost (stekt ägg, bacon, korv, toast, juice) å jag toast å te från Måns. Fräscht! Plus en watermelonshake åt M såklart!Gick iväg för att kolla omgivningarna. En övergiven (enligt oss) fiskrestaurang, med en fiskare i närheten. Sen ut på stora vägen. Smalt, men kan

Bangkok och Koh Chang 1-3 januari
fredag 3 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

2 heldagar i denna otroligt intensiva, bullriga och svårkommunicerade stad gick mig nära nog på nerverna. Men som tur är kommer så mycket gott och spännande ut ur en vistelse här att man inte vill vara utan heller 😎1e januariEfter morgondopp kl 14! i lite molnigt väder (bra för vårt

Nytt år 2020 i staden med mer folk än Sverige
onsdag 1 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Avresa Järrestad 16.35 30 dec med mamma till Ystad. Tåg till Kastrup å väldigt lång kö till "snabba"webbagagedroppen.... Måns sprang ner på toa i källaren. Å jag kände obehag så fort han inte var nära mig.....Jag fick kasta spriten då jag läst 85 istället för 150 ml.... "Mamma, har