Singapore, Bali och Bangkok

onsdag 25 december 2019 - onsdag 25 december 2019 Singapore, Bali och Bangkok

Mot Asien! 191225 bär det av mot Singapore, efter det vidare till Bali för att sedan avsluta det hela i Bangkok. Landar hemma på Arlanda igen 200119, om allt går som planerat😄

Slutet är här🙃
lördag 18 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Började vår sista dag med en härlig frukost på vårt härliga hotell. Plockade ihop oss och for iväg med taxi till flodbåtarna. Kändes helt fel när vi kom fram så vi gick därifrån för att söka upp hållplatsen för de båtar som går mellan de olika hållplatserna på floden. Med

Turister i Bangkok!
fredag 17 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Vaknade fredagmorgon i vårt hemska hotell efter en natt med begränsad sömn. Duschade och tvättade håret noga, kände ett behov av att skrubba av sig lukten från rummet. Åt frukost, som faktiskt inte alls var dålig, och tog oss i väg på utflykt. Tog tåget iväg till Mahanakhon skywalk

Njuter in i det sista😎
torsdag 16 januari 2020 - Denpasar, Bali, Indonesien

En god natts sömn och en mycket god frukost. Ett par timmars härligt häng vid poolen. Goda drinkar och så en god lunch på det. Dusch och så shuttlebussen till flygplatsen 400 meter bort. Vilken underbar tid vi fick här på Hilton!Nu mot Bangkok✈️😎⛩😄

Så kan det också bli!
torsdag 16 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Lämnade Bali med ett visst vemod efter att ha tillbringat närmare tre veckor där. Flyget gick bra, det var riktigt dålig mat men god gin och tonic (dessutom gratis, bara det Tommy Karlsson!) så det fick väl uppväga det hela😉 Landade i Bangkok nästan 40 minuter tidigt, så skönt!

Ny adress!
onsdag 15 januari 2020 - Bali, Indonesien

Skulle ju egentligen ha stannat i vårt fina hus i Seririt till i morgon torsdag, då planet går till Bangkok, men vi bestämde oss för att resa ner mot flygplatsen redan idag. Vi visste ju att resan från norr och ner mot flygplatsen skulle ta minst tre timmar och då "vissa av oss" blir