Asien

torsdag 2 januari 2020 - söndag 31 maj 2020

Dag 91 av 151

Usel
söndag 16 februari 2020 - Kambodja

Hej! Jag är helt usel på att uppdatera här... men jag skriver varje dag i min resebok jag har med mig så här får ni några bilder på vissa dagar.om ni har Instagram få kan ni följa mig där, "Lewerin_on_tour" där uppdaterar jag merkram

Utopia bar&resturang
tisdag 14 januari 2020 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Nu sitter vi här i Luang Prabang i Laos på en resturang och bar. Utopia bar. Vi tar oss varsin smoothie och en banan och jordgubbs crêpes som aptitretare ifrån den indiska maten om 1 timme. Idag ska vi åka vidare till Vang Vieng men minibuss i 5 timmar. Där stannar vi i 3 nätter vad vi vet

Dag 3,4,5,6
onsdag 8 januari 2020 - Chiang Mai, Thailand

Halloj, förlåt för lite dålig uppdatering. Vi har lämnat Bangkok med buss som förde oss till Chiang mai i 10h. Men innan vi lämnade bangkok åkte vi till en turist gata med massa små butiker, skönt att få se lite turister igen, haha. Blev inte så mycket shopping men fick istället en

Dag 2
lördag 4 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Idag har vi vart på rund tur i en liten del av bangkok. Började dygnet med dålig sömn. Vi somna runt 21.00 vaknade igen vid 01.30 jag låg vaken till 06.00 och sedan somnade om till 10.00. Vi gick upp och gjorde våran havregrynsgröt med banan i och sedan gjorde i ordning oss för att gå ut

Dag 1
fredag 3 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Dag 1.2 januari 03.00 ringde klockan, dags att åka till Landvetter. Hämta upp Lina 03.30, åka direkt till Landvetter. 06.55 lyfte planet mot Bryssel vår första mellan landning. I Bryssel var vi i ca 1 h tills nästa flyg mot Abu dhabi som tog 6 h. Där fick vi vänta i 3-4 h på planet som