Costa Rica med familj och vänner

fredag 7 februari 2020 - lördag 29 februari 2020

7 förväntansfulla resenärer denna gången. För 3:e gången får vi möjlighet att åka till detta underbara land som man inte kan få tillräckligt av. Vi ska dela denna resa med familj och vänner och det ska bli så fantastiskt.

Fundraiser å födelsedag
tisdag 25 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Dagarna springer fram å nu har vi bara 2 dagar kvar i Santa Teresa.   I helgen var vi i Tambor på fundraiser för sköldpaddor. Vi bodde över hos Eric å Julie.  Det började med lunch å bad när vidkom till dom det e ju varmt här. Efter en god lunch snoffsade vi om oss och gick.  Det var

Horseshoespel å umgänge med nya vänner
fredag 21 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Holla från Costa Rica.Här kommer en varm hälsning från oss.  Mackan å Jennifer bemästrar vågorna med surfingbrädorna å det går bättre och bättre.  Inga lätta vågor här.  här om kvällen blev det lite vin å tapas med Juan å Cindy (som har dykfirman) vi hamnade på ett underbart

Dykning, födelsedag å umgänge med goda vänner.
måndag 17 februari 2020 -

Måndag idag å vi har varit i Sankta Teresa i en hel vecka.  Känns som vårt resesällskap är lika förälskade i detta ställe som vi e.  Dagarna bara rullar på. Vi har haft våra Kanadensiska vänner här. Eric å Julie, dom hade med sig Anna å Paul som har ett hus i Tambor.  Ett trevlig

Poolhäng å surfing
fredag 14 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Holla sweden,  Några rader från oss.  Vi njuter i fulla drag ca 34 grader varm å inte ett moln på himlen.  Igår var det dags för grabbarna å Jennifer att surfa.  Jesus som Sammy med flera haft lektion med tidigare skulle lära dessa nybörjare också.  Vi hoppa alla in i vår minibuss

Zipline m.m.
tisdag 11 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hallå från oss. Här kommer lite om vårt äventyr i Arenal.   Efter en mindre god frukost packade vi in oss i vår minibuss å körde mot skyadventure som arrangerade vår dag. Det var samling nio då vår guide mötte upp oss sen var det dags för en djungeltur å lite hängbroar. Vi