Costa Rica med familj och vänner

fredag 7 februari 2020 - lördag 29 februari 2020

Dag 11 av 23

7 förväntansfulla resenärer denna gången. För 3:e gången får vi möjlighet att åka till detta underbara land som man inte kan få tillräckligt av. Vi ska dela denna resa med familj och vänner och det ska bli så fantastiskt.

Dykning, födelsedag å umgänge med goda vänner.
måndag 17 februari 2020 - Sankta teresa

Måndag idag å vi har varit i Sankta Teresa i en hel vecka.  Känns som vårt resesällskap är lika förälskade i detta ställe som vi e.  Dagarna bara rullar på. Vi har haft våra Kanadensiska vänner här. Eric å Julie, dom hade med sig Anna å Paul som har ett hus i Tambor.  Ett trevlig

Poolhäng å surfing
fredag 14 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Holla sweden,  Några rader från oss.  Vi njuter i fulla drag ca 34 grader varm å inte ett moln på himlen.  Igår var det dags för grabbarna å Jennifer att surfa.  Jesus som Sammy med flera haft lektion med tidigare skulle lära dessa nybörjare också.  Vi hoppa alla in i vår minibuss

Zipline m.m.
tisdag 11 februari 2020 - Santa Teresa Beach, Puntarenas, Costa Rica

Hallå från oss. Här kommer lite om vårt äventyr i Arenal.   Efter en mindre god frukost packade vi in oss i vår minibuss å körde mot skyadventure som arrangerade vår dag. Det var samling nio då vår guide mötte upp oss sen var det dags för en djungeltur å lite hängbroar. Vi

Äntligen på väg
söndag 9 februari 2020 - La Fortuna, Alajuela, Costa Rica

Då har äntligen vår efterlängtade resa börjar.  Det var samling hos oss på morgonen där vi hämtades av Hasse med minibussen.  Ett glatt, förväntansfullt gäng gav sig av.  En smidig resa tog oss till Kastrup, lite hysteriskt där man misstänkt Coronavius hos någon resenär, men men

Costa Rica med familj och vänner

Dag 11 av 23