50 dagar bättre än inga alls

måndag 20 januari 2020 - måndag 9 mars 2020 50 dagar bättre än inga alls

En snabb sväng till Thailand för att samla krafter inför sommaren 2020

2 - 8 mars
söndag 8 mars 2020 - Bangkok, Thailand

2 marsThe same procedure as every morning, kaffe, motorsyckeln till 7-eleven för att handla ris och kyckling, hem och fixa gröt med färsk frukt, läsa tidningar, paxa solstol, promenad på stranden, bada, lyssna bok, lunch, bara, lyssna bok, duscha, vila lite och sedan in till stamrestaurangen

24 februari - 1 mars
måndag 2 mars 2020 -

24 februari påKaffe och en banan på altanen, sedan blev det till gröt med mango, passionsfrukt och banan, sedan lyssnade vi på bok för att sedan ta en långpromenad till Boap och Joe för att äta lite lunch, Joe mötte vi på vägen åkandes på motorcykleln, han hade en lång lista med sig

17-23 februari
söndag 23 februari 2020 -

17-23 februariKaffe och frukost, sedan en promenad på stranden, ut och leta efter någon som sålde ris så vi kunde ha det till resterna från i går, (revbensspjällen) sedan lite kaffe på det.Vid 13:30 gick Marita till tandläkaren, jag satt kvar på altanen och lyssnade bok straxt före 17

10-16 februari
söndag 16 februari 2020 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

10 februariGröt med passionsfrukt och banan och så en kopp kaffe på det, kan det bli mycket bättre frukost. Lite boklyssnande ännu mera kaffe och sedan motorcykeln till stranden för den dagliga strandpromenaden. Vi började på den södra änden av den södra västra stranden. När vi fått

3-9 februari
söndag 9 februari 2020 -

3 februariI dag blev det en liten sväng med motorcykeln i närområdet, vi åkte till Surin beach och tog oss en promenad på stranden, fattar inte att folk vill vara på denna strand, det var så skräpigt, det låg plastflaskor, fiskeredskap mm. överallt, vi såg en kille med en håv av