Thailand 🌴

fredag 17 januari 2020 - onsdag 12 februari 2020

Njuter några veckor av sol, bad och god mat ❤️

Kacha
tisdag 11 februari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Sista timmarna...Vilken härlig semester vi haft!Båtresan från Koh Kood gick lika bra som dit. Så skönt!Det var bra av Andreas att övertala mig att vi skulle bo lite lyxigare sista dagarna. Barnen har verkligen uppskattat den lilla vattenrutschkanan och att det finns flera pooler att välja

Siam beach koh Kut
tisdag 4 februari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Sawadee kaNu har vi en dag kvar här på Siam beach Koh Kood. Det är riktigt dåligt internet här, funkar bäst i restaurangen och när man sitter och äter ska man ju inte ha mobilen... 🙄Vet inte om det är nya ägare. Det är mycket som är förbjudet med enorma summor som böter. Lite

Blåsig och Kinesiskt nyår
tisdag 28 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Gokväll Nu har vi plackat klart det mesta. Imorgon åker vi vidare till koh Kood.Det har varit några riktigt blåsiga dagar här i paradiset = mycket vågor. Så håll tummarna att det är lugnt imorgon förmiddag så det inte guppar för mycket i båten.I lördags började Råttans år ✌️

Mac Resort
måndag 20 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Hej Mitt i natten och Emma kan inte sova... Så passar på att skriva lite här.Resan hit har gått hur bra som helst.Planet till Doha, Qatar var inte så fullt. Det var ett 3+3+3 plan. Så vi hade tänkt sitta Sigma vid fönstret Emma i mitten Newton i gången och Andreas andra sidan gången.