Kacha
tisdag 11 februari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Sista timmarna...Vilken hÀrlig semester vi haft!BÄtresan frÄn Koh Kood gick lika bra som dit. SÄ skönt!Det var bra av Andreas att övertala mig att vi skulle bo lite lyxigare sista dagarna. Barnen har verkligen uppskattat den lilla vattenrutschkanan och att det finns flera pooler att vÀlja

Siam beach koh Kut
tisdag 4 februari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Sawadee kaNu har vi en dag kvar hĂ€r pĂ„ Siam beach Koh Kood. Det Ă€r riktigt dĂ„ligt internet hĂ€r, funkar bĂ€st i restaurangen och nĂ€r man sitter och Ă€ter ska man ju inte ha mobilen... 🙄Vet inte om det Ă€r nya Ă€gare. Det Ă€r mycket som Ă€r förbjudet med enorma summor som böter. Lite

BlÄsig och Kinesiskt nyÄr
tisdag 28 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

GokvĂ€ll Nu har vi plackat klart det mesta. Imorgon Ă„ker vi vidare till koh Kood.Det har varit nĂ„gra riktigt blĂ„siga dagar hĂ€r i paradiset = mycket vĂ„gor. SĂ„ hĂ„ll tummarna att det Ă€r lugnt imorgon förmiddag sĂ„ det inte guppar för mycket i bĂ„ten.I lördags började RĂ„ttans Ă„r ✌

Mac Resort
mÄndag 20 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Hej Mitt i natten och Emma kan inte sova... SÄ passar pÄ att skriva lite hÀr.Resan hit har gÄtt hur bra som helst.Planet till Doha, Qatar var inte sÄ fullt. Det var ett 3+3+3 plan. SÄ vi hade tÀnkt sitta Sigma vid fönstret Emma i mitten Newton i gÄngen och Andreas andra sidan gÄngen.

FĂ„ uppdateringar via e-post

Ange ditt namn och e-postadress för att fÄ ett mail nÀr medlemmarna du följer uppdaterar sin resa.