Samma fast inte?

onsdag 5 februari 2020 - fredag 6 mars 2020

Dag 13 av 31

Samma fast inte?

“Once a year, go somewhere you’ve never been before.” (Dalai Lama). Tycker att det är ganska kloka ord. Så denna gång blir det lite samma som det varit senaste resorna (det vil säga till sydost Asien) men med mer focus på nya ställer jag undvikt eller inte tagit mig tid att göra/åka till. Börjar med att ta mig till Chiang Mai i norra Thailand så jag kommit på att under alla mina resor till Thailand jag aldrig varit norr om Bangkok. Så dags för det nu. :) Efter det (eller hur länge) vet jag faktiskt inte i skrivande stund. Jag får helt enkelt se vad känsla, väder och eventuella nycker påverkar denna gång.

Hakuna Matata
torsdag 13 februari 2020 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Då har jag strax varit på semester i en hel vecka. Det som jag bokat i förväg var att vara här i Chiang Mai tills i tisdags men jag förlängde mitt besök här då det finns en hel del att göra och se. Dessutom har jag redan kommit ner i tempot till ”tar en timme i taget och ser vad jag

Bo Svensson
Bobus i Samma fast inte?
Senast aktiv - från Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand
Mitt lilla fejs och jag (Robert Broberg)
lördag 8 februari 2020 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Så, då är man på plats i Chiang Mai. Kan man bocka av det också om jag haft en bucket list. Chiang Mai ligger för er som inte vet ganska långt norr om Bangkok, uppe blad berg och frodig grönska. Hade ju aldrig varit norr om Bangkok så jag tänkte att här vore väl ett bra ställa att

Bo Svensson
Bobus i Samma fast inte?