Bali 2020 INSTÄLLD!!!!!!!!

söndag 15 mars 2020 - lördag 4 april 2020

Dags för en ny dykresa till Indonesien. Den här gången ska vi stanna på Bali hela tiden. Efter en övernattning i Kuta nära flygplatsen, väntar 2 veckor i Tulamben som ligger några timmars bilresa norrut från Kuta. Vi har blivit rekommenderade denna dykresort, 12 dagars dykning är bokade. Efter Tulamben väntar några dagar i Ubud som ligger rakt norr om Kuta, uppe i bergen. Pga av corona viruset stoppade Turkiet alla flyg till och från bl.a. Sverige. Eftersom vi hade bokat flyg med Turkish Airlines, blev hela flygresan inställd. Efter att ha funderat under dagen, har vi beslutat oss för att stanna hemma.

Resan som inte blev av !
lördag 14 mars 2020 - Solna, Stockholms län, Sverige

Pga av corona viruset stoppade Turkiet alla flyg till och från bl.a. Sverige fr.o.m idag.Vi skulle ha lämnat Sverige i morgon eftermiddag.Eftersom vi hade bokat flyg med Turkish Airlines, blev hela flygresan inställd.Efter att ha funderat under dagen, har vi beslutat oss för att stanna hemma :-(

Jari Och Eva-Helen Oinas
JariEvaHelen i Bali 2020 INSTÄLLD!!!!!!!!
Senast aktiv - från Solna, Stockholms län, Sverige