lördag 28 mars 2020 - fredag 8 maj 2020 Vandringar, Boule och Canasta i Alanyaområdet, Turkiet i 40 dagar. Men CORONAN satte stop för resan!

Vårt härliga reseliv fortsätter. Vi avser att möta våren-försommaren i Alanyaområdet. Vandringar, Boule och Canasta och härliga möten med glada människor står högt på vår önskelista. Speciellt genom vandringarna blir det bra möten att träffa gamla och nya vänner, i en fantastisk natur. Taurus-bergen bjuder på varierande svårigheter. Vi hoppas oxå på några bad på Kleopatrastranden. Välkomna ombord! Trodde vi, men ack så blev det inte. Vi fick försöka och ställa om till vandringar och cykelturer i södra Sverige istället. Vädret har så långt varit mycket bra. Mycket sol och vindigt och lite svalare än i Alanya, men häng med om Ni vill!

Cykeltur till Torsebro krutbruk, ca 10 km norr om Kristianstad
onsdag 15 april 2020 - Kristianstad, Skåne län, Sverige

I Coronatider håller vi oss hemomkring!Det finns så många intressanta platser att besöka i vårt närområde. Vid Toresbro kan man även vandra en runda i Torsebroparken som är ett Natura 2000-område med många gamla ekar och hålträd. Man har tillverkat krut i Torsebro från 1600-talet

Vandring på Balsberget, ca 97 m ö h. Cyklade runt Oppmannasjön mm
måndag 13 april 2020 - Kristianstad, Skåne län, Sverige

Vi vandrar så mycket vi kan här hemomkring. När vi inte kunde resa till Alanya. Vi rör oss i Kristianstadstrakten och Listerlandet 🚴‍♂️

Resan inställ men följ oss gärna på hemmaplan!
söndag 29 mars 2020 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Hej.Tyvärr blir resan inställd på grund av Coronaviruset.Så vi cyklar och vandrar här hemma i Kristianstad och Sölvesborg.

22 Bilder 2 Besökta platser 3 Dagböcker