Viva la Mexico

lördag 29 februari 2020 - söndag 15 mars 2020 Viva la Mexico

Denna gång till Mexico vi far Det är något vi kommer minnas i alla våra dar. Playa del carmen och Holbox Med flera Hoppas vi slipper corona inhalera

Latar-dagar
torsdag 12 mars 2020 -

Vi har hittat ett café med oerhört goda foccacia mackor som blivit våra lunchfavoriter. Sedan att jag får en iced milkshake mintchocolate frappuccuno till efterrätt för johan tycker att jag är värd det gör hela dagen toppen!  Han är ju helt o hållet fantastisk den där

Senast aktiv - från Prag, Tjeckien
Sista dagen på playa del carmen
måndag 9 mars 2020 - Chiquilá, Quintana Roo, Mexiko

Sista dagen i playa del carmen drog jag med johan till ett kvartersloppis. Där fanns avsågade glasflaskor och massa småväxter till försäljning. Kanske inte direkt ngt för oss. Så johan fick gå 45 min i värme helt i onödan! Eller kanske inte helt, han fick köpa oss en tequila på vägen

Senast aktiv - från Prag, Tjeckien
Valladolid, ek balaam & cenote oxham
fredag 6 mars 2020 - Valladolid, Yucatán, Mexiko

Det verkar som att vår passa tid förmåga är helt off denna resa. Vi hade hittat en gratis rundvandring av valladolid kl 10. Och det skulle ta 1,5h att köra dit.. gick vi från hotellet i god tid? Nope.. När vi kom in i parkeringsgaraget var det lite bökigt att köra ut. Små

Cozumel
fredag 6 mars 2020 - San Miguel, Quintana Roo, Mexiko

Jag undrar när tjejerna vid frukostbuffén kommer säga åt oss ni har semester?! När ska ni sluta trycka i er frukost på 20 min och sedan springa från hotellet? Japp för även idag fick vi springa iväg för att hinna med färjan till Cozumel. Vi Skulle med en snorkeltur som det visade sig

Senast aktiv - från Prag, Tjeckien
Cenote dos ojos, nicteha & tulumn
torsdag 5 mars 2020 -

Tänka sig känslan att vakna vid 6 och inte vara trött.. ibland är jetlag inte så illa..Idag ska bi hyra en bil och åka ner och snorkla med sköldpaddor.. woop woop!  20 min promenad i värmen senare så frågade biluthyrningen efter våra pass. Jävla sk-t! Vi hade bara körkortet med oss..