Florida/Karibien 2020

måndag 2 mars 2020 - måndag 23 mars 2020

Vår resa som kommer vara i 11 nätter i Florida och 10 nätters kryssning till södra Karibien. Mikael o jag kommer vara själva de första 7 dagarna sedan ansluter våra vänner, Panda, Bempa, Ulf, Madde, Håkan och Per. De bokade sin resa redan i maj förra året och vi kastade oss med dem i september men utökade 1 extravecka där vi kommer resa runt själva och bl.a spela golf.

Dag 14 - Slutet närmar sig
söndag 15 mars 2020 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag är det söndag och imorgon åker vi alltså hem :( Vi har haft 2 härliga veckor iaf och hunnit med mycket. Jag har sovit mycket bättre denna natten och sängarna är riktigt sköna. Vi pratade om det och det här är nog bästa stället vi bott på denna resa med tanke på det vackra

Dag 13 - Härliga Lördag
lördag 14 mars 2020 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Hade svårt att sova då jag var orolig att nån skulle slå upp dörren eller komma in via toalettfönstret :D Alltså man får så konstiga tankar ibland, ser nog på för mycket våldsfilmer tror jag :) Iaf på så började jag tidigt igen och då som först visade Norwegian att det var fullt

Dag 12 - Dagen D som inte blev
fredag 13 mars 2020 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Detta kommer bli ett långt inlägg. Varit hemma nu i snart 2 veckor men har inte tagit mig tid att skriva men kände jag att det var dags innan jag helt glömmer vad som faktiskt hände. Har fått skriva om det 3 gånger då jag inte hunnit spara det jag skrivit innan resdagboken helt plötsligt

Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Dag 11 - Vilket antiklimax!
torsdag 12 mars 2020 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag har vi pratat om att åka till Miami Beach. Det verkar ha regnat väldigt mycket under natten för det var rejäla vattenpölar ute. Det var mulet och lite kyligt i luften efter regnet men efter frukost samlades vi och hämtade ut bilarna. Vi valde att åka A1A ner som är en mindre väg än

Dag 10 - Everglades och alligatorerna
onsdag 11 mars 2020 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Det händer mycket nu och har fullt upp så lite svårt att skriva dagbok men jag skriver när jag får tillfälle i ett worddokument och lägger in här när tiden ges. Foton tar längre tid att lägga in så det få väl bli när jag kommer hem kanske. Idag var det lite mulet så vi bestämde att