Resdag Lidköping - Gävle
onsdag 22 juli 2020 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Vi vaknade och gick upp för att fixa frukost kring kl 9. Efter det var det dags att packa ihop alla saker inför den sista resdagen på denna tripp. Vi stannade kring 12 för en lunchpaus bestående av grillad korv och sedan utanför Västerås för en fika. Vi kom hem till Gävle kring 16 då vi

Lidköping dag 1
tisdag 21 juli 2020 - Lidköping, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade kring 9 och åt då frukost utomhus. Vi valde en husbilsplats där det är tillåtet med markis men inte förtält, inget som gör oss något. Lukas och Jenny tog en pokenad på campingen, lite senare tog också Lukas och Elin en pokenad då det började regna lite. Jenny och Lukas tog

Resdag Grebbestad - Lidköping
måndag 20 juli 2020 - Lidköping, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade strax efter 9 och åt frukost inne i husbilen. Jenny gick iväg till sportshopen för att lämna tillbaka en tröja som Elin köpt men som inte var något att växa i. Per tömde under tiden toalett och gråvatten och sedan gav vi oss iväg. Tyvärr blev det inget besök i grebbestad pga

Resdag Kungshamn - Grebbestad
söndag 19 juli 2020 - Grebbestad, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade ganska sent till ett regnigt väder. Vi packade ihop allla saker och gjorde oss redo för avfärd norrut mot Grebbestad och Sportshopen. Resan började på mindre vägar men vi valde sedan att köra på E6 istället för att slippa smala vägar där det är svårt att mötas. Vi stannade

Kungshamn dag 2
lördag 18 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

På förmiddagen tog vi det lugnt, Jenny körde ett FMTK-pass och Per tog en löprunda. Efter lunch cyklade vi in till Kungshamn och kikade runt. Vi tog en promenad på bryggan och gick hela vägen bort till Feldts brygga där vi bokade bord för middagen. Vi cyklade tillbaka på de backiga

Kungshamn dag 1
fredag 17 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade och låg kvar ett tag i sängen innan det blev dags för frukost. Vädret var soligt men lite kyligt på morgonen. Barnen och Jenny tog en promenad/pokenad på området innan det var dags för dagens träning. Per hann sticka iväg på sin löprunda innan övriga kom tillbaka, det var

Resdag Båstad - Kungshamn
torsdag 16 juli 2020 - Kungshamn, Västra Götalands län, Sverige

Vi åt frukost och packade ihop sakern för att resa vidare norrut mot Kungshamn. Vi stannade i Slöinge för ett glassinköp och sedan lunchpaus vid Hede outlet. Efter det passerade vi Göteborg där vi stundtals stod still pga köer.Vi anlände till ett soligt Kungshamn ca kl 16. De vuxna fixade

Hemmeslöv dag 3
onsdag 15 juli 2020 - Båstad, Skåne län, Sverige

Jemny vaknade med huvudvärk som blev lite bättre efter frukost och en huvudvärkstablett. Vi tog det lugnt ett tag och gav oss sedan in till Båstad på cykel. Solen var på väg att bryta igenom molnen, men när vi fikade inne i Båstad så började det att regna. Vi cyklade hemåt och klarade

Hemmeslöv dag 2
tisdag 14 juli 2020 - Båstad, Skåne län, Sverige

Vi sov till ca 8:30 och åt då frukost under markisen. Vädret var ganska grått och inte så varmt. Vi packade sedan ihop och åkte iväg med husbilen med Hovs hallar på Bjärehalvön som mål. Det var häftiga stenar och klippor som vi utforskade. Efter det passerade vi Torekov och därefter

Hemmeslöv
måndag 13 juli 2020 - Båstad, Skåne län, Sverige

Jenny vaknade ganska tidigt och gick till köket för att ta reda på tvätt som tumlades sent igår kväll. Skönt att få lite tvättat efter snart 2 veckor hemifrån. Vi åt frukost utomhus vilket var lite kyligt och gjorde oss sedan redo för en cykelutflykt. Vi följde kattegattleden söderut