Amerikanska västkusten i vinter

tisdag 1 december 2020 - söndag 13 december 2020

Nu är det så klart väldigt osäkert men jag och Linda har sedan tidigare planerat att åka till den amerikanska västkusten över jul. Här samlar jag våra resplaner.

Tips på hur du kan fördriva tid när du är ute på långtur med bilen
torsdag 19 november 2020 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Det flesta kan nog hålla med om att det är en kittlande känsla att ge sig ut på en roadtrip, då och då. Med det sagt så kan det också vara en prövning – efter några timmar är det lätt hänt att otåligheten tar över och det börjar krypa i benen. Lyckligtvis finns det en hel del

Drömmen om en fotbollsresa till England
onsdag 21 oktober 2020 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Det är många som drömmer om att göra en fotbollsresa. Efter att ha följt favoritlaget på TV under en massa år och sett hur det ser ut på läktarna blir det förstås mycket lockande att göra den där resan och se hur det ser ut i verkligheten. Om man dessutom gillar att spela på fotboll

Fortfarande värt att resa till Camp Nou?
fredag 4 september 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Jag är knappast själv om att älska en fotbollsresa, framförallt till ett varmt Spanien. Det kommer sent att lämna min minnesbank när jag såg Barcelona ta emot Osasuna på hemmaplan 2011 och pulverisera dem i en målkavalkad av David Villa, Cesc Fabregas och Lionel Messi. Nu, snart 10 år

Tankar inför stoppet i Las Vegas
söndag 19 juli 2020 - Las Vegas, Nevada, USA

Det finns många av oss som tycker det är både spännande och roande att besöka casinon. Runt om i världen finns det en hel del enastående casinon, men ibland kan det krävas mer än bara bra spelmöjligheter för att en resa ska kännas värd pengarna och besväret. Åker man till exempel