Roadtrip 2020

lördag 1 augusti 2020 - söndag 9 augusti 2020 Roadtrip 2020

En roadtrip med hemlig destination. Varje morgon är det frukostmöte med avslöjande av ny stad och aktivitet.

Smitningens havsbad
lördag 8 augusti 2020 - Härnösand, Västernorrlands län, Sverige

Vi lämnade hotellet kring 10 efter en välbehövlig sovmorgon efter gårdagens nattsuddande.Vi åkte ner förbi små fina byar,för att sedan landa på smitningens havsbad i Härnösand vi spenderade hela dagen i solen. Vid 17 tiden packade vi ihop och började rulla hemåt.  Ett kort stopp för

På väg hemåt

Vi checkade ut ganska tidigt för att ta oss till Åsele GK för en golfrond, dock ändrade vi oss och tog en spontangolf i Lycksele istället. Spelet var inte det bästa men vi firade Pers birdie och Jens vann dock på samma poäng som mig. På väg från Åmliden passerade vi vackra naturbilder,

On the road again....
torsdag 6 augusti 2020 - Åmliden, Västerbottens län, Sverige

Cabin treehotelVaknade 10 meter ovanför marken i vårt rum kabinen. Sov superskönt när man slog upp ögonen såg man trädtopparna genom fönstret.Frukost på pensionatet hos Britta och Kent som även äger kojhotellen.StorforsenEtt stopp vid Storforsen som var mycket mäktigt att titta på. Vi

Senast aktiv - från Enköping N, Uppsala län, Sverige
Det blir en dag på stranden innan nästa destination.
onsdag 5 augusti 2020 - Harads, Norrbottens län, Sverige

Morning vibes!Vaknade till ett varmt och soligt Pite havsbad, frukost och packa ihop alla tillhörigheter. Packa badväskan och ner på stranden några timmar innan avfärd mot nästa destination. I bussen lyssnade vi på Lena Endrés sommarprat. Ett kort stopp för inköp av lite

Drabbning på Piteå GK
tisdag 4 augusti 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vi vaknade till en mulen morgon här i Piteå. En god hotellfrukosten innan vi begav oss in till Piteå stad. En lite gullig stad med en gågata som vi flanerade på en stund. Några inköp innan avfärd mot Piteå GK. Parkeringen var full men det löste vi  med att flytta runt lite avspärrningar