Hemfärd
söndag 16 augusti 2020 - Grisslehamn, Stockholms län, Sverige

Vi klev upp strax efter 8 och åt frukost i solskenet. Sedan packade vi ihop allt i bilen och gav oss iväg hemåt för att Elin och Per skulle hinna hem innan det var dags för avfärd mot Hudiksvall och fotbollsmatch. Alla var nöjda efter en skön och solig långhelg i ett mysigt Grisslehamn.Vi

Härlig sommardag
lördag 15 augusti 2020 - Grisslehamn, Stockholms län, Sverige

Vi vaknade och möttes av ett varmt och soligt väder. Barnen badade efter frukost och Per tog en löprunda. Sedan var det Jennys tur och då blev det bad för barnen och Per. Jenny badade också när den varma löpturen var avklarad. Vi promenerade sedan iväg till Café Kalaset på samma gård

Båttur och padel
fredag 14 augusti 2020 - Grisslehamn, Stockholms län, Sverige

Vi vaknade ca kl 8 och klev upp för att äta frukost. Det var lite molnigt men skönt ute. Elin och Jenny diskade och sedan gick vi iväg mot Eckerölinjen för att gå på färjan kl 10. Det var lugnt med folk och vi valde att inte sätta oss på soldäck. Vi började resan med en brunchtallrik i

Resdag till Grisslehamn
torsdag 13 augusti 2020 - Grisslehamn, Stockholms län, Sverige

Vi åkte iväg kring 13 när vi ätit lunch och packat. Jenny jobbade på förmiddagen, Per var ledig hela dagen. Vi kom på att några saker blev kvar hemma men inget som var livsviktigt.Jenny körde hela vägen och vi kom fram till Grisslehamns camping och marina efter 2 timmar. Vi fick plats 53