Riktig solsemester i Thailand

torsdag 3 november 2005 - fredag 25 november 2005

Jag o tre glada tjejer som jobbat ihop i Björkliden ska fara ivär på en riktig solsemester. Dvs, vi kommer att prioritera sol o bad o drinkar framför att resa runt och utforska. Visst, vi ska väl ut på en del äventyr ändå men vi ska komma hem bruna o utvilade o redo för den norrländska vintern. Eller, bruna o bruna...tre pepparkakor o en miss piggy...Härligt!

Hemma igen!
fredag 25 november 2005 - Bangkok, Thailand

Så, nu var man hemma igen. I alla fall i Sverige. Är i Kiruna hos pojken min! Stannar här två veckor för att kyla ner mig innan jag kommer hem till Stoby. Hoppas ni gillat att följa oss på resan! Vi hörs snart!

Ko Samet
fredag 18 november 2005 - Phe, Rayong, Thailand

helloj! Inne pa sista veckan...kanns lite trakigt men som alltid ska det bli skont att komma hem. Vi fortsatter med vart solande och badande har pa Ko Samet. Jag maste saga att allt negativt som sags om on inte riktigt stammer. Har ar jattefint o lugnt. Ganska mycket thailandare som kommer hit pa

Sista dagen pa Railey
söndag 13 november 2005 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Halla igen! Nu ar vi inne pa var sista dag pa Railey beach. Har har verkligen varit toppen maste jag saga! I gar sa var vi ute pa aventyr med speedboat och akte runt till en massa stallen har omkring, bl.a Ko Phi Phi, Maya Bay (dar The Beach spelades in) och lite andra skona paradisstrander. En

Soliga dagar flyter ihop
onsdag 9 november 2005 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej o tjenixen! Ja nu var det nagra dagar sen jag skrev. Da hade vi ju precis anlant... Dagarna som har gatt sen dess har vi agnat at ren och skar solobadsemester! Oj vad det ar skont att ligga pa stranden o sen nar det blir for varmt pallrar man sig ner till vattnet o flyter lite lojt pa vagorna.

Framme!
lördag 5 november 2005 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Sadarja! Da var vi framme pa Railey Beach. Vi kom hit i gar kvall o har inte hunnit med sa mycket an. Idag har vi bara legat pa stranden och slappat o badat. En ol i varmen fick det bli ocksa! Got som tusan! Planerar nu resten av dagarna har men har inte kommit fram till mycket an. Skont att bara