ljuset i tunneln närmar sig
onsdag 29 mars 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

Ja det var väl dags att skiva lite mer nu eftersom det gått ett tag sedan jag skrev sist. Där jag slutade förra gången stod jag med en trasig bräda och lite skrubbsår. Så hur gick det då? låt oss en en gång vrida tillbaka klockan. Jovisst var det garanti på brädan, så ung en vecka

ajajaj vad ont det gör
söndag 5 mars 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

ett par veckor har gått sedan sist så det är väl på sin plats att man plitar ner lite text i dagboken igen.. Det har faktiskt hänt en hel del den senaste tiden, vi börjar i kronologisk ordning enligt det anglo-saxiska räknesättet. Veckan som följde efter superbowl bjöd inte på så mkt

Superbowl och bud!
lördag 11 februari 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

OBS! Ar det nagon som kanner att han/hon vill skippa uppsala i mars for lite skon akning i Klippiga bergen sa kontakta mig! Vi har plats i varat hus och det finns aven mojligheten att kopa ett sasongskort for runt 1000-1500 kr och boendet kostar runt 2000 kr for en manad. Maila mig pa,

POW POW POW
tisdag 17 januari 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

så efter lite klåp från både min och flygbolagets sida så är jag nu framme i min nya hemstad, vilket känns hur bra som helst! dock så var det inte spec trevligt när jag kom fram hit natten till lördag.. Fredrik, en av de jag bor med, hade lovat att hämta mig vid busshållsplatsen kl 3

veckans tabbe(!)
fredag 13 januari 2006 - Calgary, Alberta, Kanada

Start spreading the news I'm leaving today I want to be a part of it, Newark, Newark! Sa kan man nog saga att min themesong later nar jag val star pa arlanda redo att checka in mina stora vaskor. Eftersom man fran USAs sida misstanker mig for att vara trejdeman i Usamas kompisforening har man

det drar ihop sig...
söndag 8 januari 2006 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Godagens! det var ett tag sedan mina fingrar malde över ett tangetbord för att uppdatera folkstammarna i svea kring, först 7, sedan 6, sedan 4, sedan 3, personers äventyr ute i världen.. Nu har dock tiden kommit igen för mig att "vässa" tangenterna för att så pass livligt och färgstarkt