Öster om Östercentrum

fredag 23 december 2005 - tisdag 10 januari 2006

Till Thailand över julen..Nästan motvilligt men har faktiskt ändrat mej och tänkt att trots syftet med resan så blir det JÄTTEKUL![b][/b] Tänk på att datumet när vi kommer hem kan ändras, det beror dock på att vi försöker boka om;)[b][/b]

Sista dagen i Thailand
måndag 9 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu sitter jag har pa hotellet och vantar pa dom andra sa att vi kan aka till Phuket international Airport!! Planet harifran Phuket gar kl. 21.35 och fran Bangkok kl. 00.45.... Tiden bara segar! Langtar hem till sno och vinterland! Vi har sagt hejda till Dan o Marja och Nicke, Madde och lilla Neo.

Grodor ochfelsagningar pa restaurang
lördag 31 december 2005 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej! Nu ska vi beratta om allas felsagningar! "Can I have som earthnuts, please" - Pappa som skulle bestalla Jordnotssas pa en restaurang i Ao nang "I want two balls and a Banana" - Pappa som bestallde glass pa samma restaurang "One Hamburger for me, please" - Jag bestallde hamburgare pa Phi

Annandag
måndag 26 december 2005 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej. det har varit en lang dag. Alla var lite spanda i morse nar vi akte med baten till Phi Phi. Efter incheckning pa hotellet gick Pia & Patrik for att traffa Turids familj. Vi andra blev kvar pa hotellet.Kl 15.00 Traffades vi pa Josses strand for en minnesstund ordnad av Sv. kyrkan,mycket

Sista dan i Patong
söndag 25 december 2005 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag ar det sista dan i Patong, hinner inte skriva sa mkt.. Imorgon aker vi till Phi Phi. Skriver da! Kram Alla i Vart sallskap

Roda ryggar
lördag 24 december 2005 - Phuket, Phuket, Thailand

Hejsan! Vi sitter pa hotellet i Patong och steker oss. Iga gick allting bra forutom att jag fick nan form av kraksjuka och spydde de sista fem timmarna Vi vantar nu pa Pia o Roffe for att sedan i kvall ga pa Karlssons och ata svenskt Julbord. God jul och Gott nytt ar! Familjen Lindvall ps.