Tour de Ryggsack 2004

söndag 1 februari 2004 - fredag 7 maj 2004

Strålande, du där! Strålande därför att du nu anlänt till Jesper, Emil och Martins Travelinfo. Det är här ni kan ta reda om vi lever, skrattar, bilar , snarkar eller hostar. För att hålla alla åskådare nöjda tänker vi uppdatera denna sajt var 35 sekund , vilket betyder att det kommer kännas som ni är med oss nere i solskenet istället för att sitta hemma i sunkigt avgas-slask! Kom ihåg att vi gör den här resan för er skull!

Taxi! Taxiiiii!
måndag 26 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hallooooo!!! Resan borjar nu narma sig sitt slut. Bara 10 dagar kvar, iaf for mig o Martin. Var kare vapendragare o gringo Emil bestammde sig for att aka hem lite tidigare. Sa det ar sista dan idag for oss tre tillsammans. Vara "sista" dagar tillsammans har vi tillbringat pa den lugna halvon

MartinStany i Tour de Ryggsack 2004
Luffande gringos pa oar och lite bilder
söndag 18 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hellooooooo! For alla intresserade kommer nu en rapport fran livet i 35 grader, strander och bungalows: Los gringos har efter koh pahngan hunnit med att besoka 3 oar och befinner sig just for tillfallet pa on phi phi nagonstans i thailand. Men till att borja med sa tog jeppe, emil, nyborjar

Sol o bad pa Ko Pha Ngan
onsdag 7 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hej igen allihopa!! Nu har vi antligen kommit fram till ko pha ngan (kopanjang). Denna lilla o i Thailand. Kravdes en natttags fard pa 12 timmar, buss till baten, en bra lang battur ut hit plus en rekord snabb/kort taxi fard till var bungalow. (Notera att vi nu bor i bungalows ist for hostels).

Bild
torsdag 1 april 2004 - Bangkok, Thailand

Kolla vilka sota pinglor vi traffade pa Ko Pha Ngan!! (hihihi)

Organiserat kaos i Bangkok
söndag 28 mars 2004 - Bangkok, Thailand

Goddag Svedala! Sitter just nu pa varat sa kallade Guesthouse mitt i smeten i den enorma staden Bangkok. Har har vi nu spenderat 3 natter och vantar for tillfallet pa att fa ta taget ner mot det forhoppningsvis nagot mer lugnare och finare Koh pah ngang. Men forst en liten aterblick... Sydney var