Taxi! Taxiiiii!
måndag 26 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hallooooo!!! Resan borjar nu narma sig sitt slut. Bara 10 dagar kvar, iaf for mig o Martin. Var kare vapendragare o gringo Emil bestammde sig for att aka hem lite tidigare. Sa det ar sista dan idag for oss tre tillsammans. Vara "sista" dagar tillsammans har vi tillbringat pa den lugna halvon

MartinStany i Tour de Ryggsack 2004
Luffande gringos pa oar och lite bilder
söndag 18 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hellooooooo! For alla intresserade kommer nu en rapport fran livet i 35 grader, strander och bungalows: Los gringos har efter koh pahngan hunnit med att besoka 3 oar och befinner sig just for tillfallet pa on phi phi nagonstans i thailand. Men till att borja med sa tog jeppe, emil, nyborjar

Sol o bad pa Ko Pha Ngan
onsdag 7 april 2004 - Bangkok, Thailand

Hej igen allihopa!! Nu har vi antligen kommit fram till ko pha ngan (kopanjang). Denna lilla o i Thailand. Kravdes en natttags fard pa 12 timmar, buss till baten, en bra lang battur ut hit plus en rekord snabb/kort taxi fard till var bungalow. (Notera att vi nu bor i bungalows ist for hostels).

Bild
torsdag 1 april 2004 - Bangkok, Thailand

Kolla vilka sota pinglor vi traffade pa Ko Pha Ngan!! (hihihi)

Organiserat kaos i Bangkok
söndag 28 mars 2004 - Bangkok, Thailand

Goddag Svedala! Sitter just nu pa varat sa kallade Guesthouse mitt i smeten i den enorma staden Bangkok. Har har vi nu spenderat 3 natter och vantar for tillfallet pa att fa ta taget ner mot det forhoppningsvis nagot mer lugnare och finare Koh pah ngang. Men forst en liten aterblick... Sydney var

Nya bilder
onsdag 24 mars 2004 - Sydney, New South Wales, Australien

Tjena tjena! Har kommer lite mer bilder som stracker sig fran den sista tiden pa nya zeeland till Idag. tyvarr sa glomde bada emil o jag vara digitalkameror nar vi skulle till fraser island sa de finns inga bilder darifran...men jeppe har ju pa sin omoderna vanliga kamera! hade fint

Bunkhuset i Byron Bay
söndag 21 mars 2004 - Sydney, New South Wales, Australien

G'day G'day Mates! El martin, El Jesper och El Email har nu tillbringat 5 riktigt skona dagar i det fore detta hippienastet Byron Bay. Vet inte riktigt vad vi hade for forvantningar pa detta stalle, alla eller iallafall ganska sa manga hade snackat sig varma om just detta stalle ca 3 timmar soder

Dining with Dingos! Fraser Island -Australien
söndag 14 mars 2004 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

G'day Mates!!! Los 3 Gringos har nu landat i Australien! Vi tog vara forsta stapplande steg pa Birsbanes gator en sen lordag eftermiddag. Vi checkade in pa TGH (Tourist Guest House) och som vanligt sprider vi ut varat pick o pack pa en millisekund. Hostelet var ett trevligt stalle cirka 20

MartinStany i Tour de Ryggsack 2004
Simma med delfiner och dansa med vargar
fredag 5 mars 2004 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Gomorron gomorron! Nu ar det alltsa sa att i detta nu avverkar vi varan sista kvall har i Nya Zeeland. 3 veckor kan ga valdigt fort...specielt nar man har roligt eller har en bra bil. Vi har haft bade och. Vo fortsatter val dar vi senast slutade: grabbarna grus, lina o herman skulle alltsa ut o

Tokmanga bilder
söndag 29 februari 2004 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

EFtersom alla tjatar har vi lagt in skit manga bilder. Vill garna ha manga kommentarer som tack for besvaret! see ya