nattis magiska mystery tour

tisdag 28 februari 2006 - onsdag 29 mars 2006

nu åker jag ensam till thailand. en månad bara, men ändå ENSAM! ja,ja...det blir bra. brra, micket brra!

back in bangkok
söndag 26 mars 2006 - Bangkok, Thailand

jag har nu lamnat bettan och jens till deras ode pa koh tao och ar nu tillbaka i bangkok, efter en nattlig tagresa dar jag delade sang m en kackerlacka. vi kom inte overens och jag sprutade ner honom m sketolene, den maktiga insektsspray de har har i thailand. micket bra, ska nog kopa m mig ngra

det ar ett javal holabalo
söndag 19 mars 2006 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

tjalong allihopa! nu befinner jag mig pa koh tao...en o en bit ifran koh pangan(45minuter min rumpa). har e lugnt och fint och mysigt och folk agnar sig mest at att snorkla och dyka. eftersom jag inte dyker sa ska jag hyra mig en snorkel och kolla in nemofiskarna, hela varldens

no more buckets for me!
söndag 12 mars 2006 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

tjalong! just nu befinner jag mig pa koh pangan i full vantan pa full moon partyt som ager rum den 14e. varje dag e iofs sig ett enda stort ''party'' sa jag undrar hur det kommer vara da...ja.ja, det visar sig. efterat ska ajg iaf bege mig till koh tao, en midre o har i narheten och ta det lugnt,

INTE BRA
tisdag 7 mars 2006 - Bangkok, Thailand

det som har hant nu e att jag blivit av m ca 2000:- fran en bankomat som inte gav mig pengarna men tyckte det var en bra ide att dra de fran mitt konto anda. just snyggt. tror dock jag far tillbaka de, men det kanske tar ett tag. ikvall drar jag iaf ensam fran bangkok till en o som heter kho

sawadii kha!
lördag 4 mars 2006 - Bangkok, Thailand

nu e jag tillbaka i bangkok fran ayathuya. tankte bara skriva ngra rader, mest for mammas skull. jag har hittills bara besokt en stad ayathuya, 2 timmar norr om bangkok. dar har jag tittat pa ruiner, fatt en massa myggbett pa fotterna, cycklat och lart mig ngra enstaka ord pa thailandska. nu ar