Malaysia och Thailand

söndag 14 maj 2006 - tisdag 20 juni 2006

Från Brisbane så anländer vi i Singapore, Malaysia och därifrån tar vi oss upp via Kuala Lumpur över gränsen till thailand och slutar i Bangkok där vi sen flyger hem.

Hej
måndag 26 juni 2006 - Bangkok, Thailand

Till titti som är lite sen! mitt fel, förlåt, här kommer dagboken iaf!

Sista etappen!
torsdag 22 juni 2006 - Bangkok, Thailand

Ja som många redan vet så är vi ju hemma igen. Jag kan nog andå om ni vill, berätta om sista tiden i Thailand. Lite kort iaf. Näst sista anhalten efter Ko Tao blev Ko Samet som vi nådde 9 timmar nattbuss. Ko Samet ligger alldelles nedanför Bangkok. 5 dagar med sol och bad, thai-massage och

Dykning for hela slanten
fredag 9 juni 2006 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej pa er Har tagit oss till Koh Tao, det stallet i hela varlden som ar beromt for att massor av folk tar dykcertifikat. Vi beslot att fordjupa (fordjupa - HAHAHA) vara kunskaper i dykning och darmed ta en Advanced Open Water kurs. Sa nu ar vi nere under vattnet igen och kikar pa fiskar och

Langpromenader
tisdag 6 juni 2006 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Ja da kom antligen lite nya bilder da. Ga in antingen in direkt i fotoalbumet eller pa "Ooohhh va fint!!!" -inlagget pa dagboken. Bifogar aven de allra senaste bilderna fran varan rundtur pa Ko Samui som vi gjorde idag. Vi bokade en fyra timmars rundtur av on for att se ett vattenfall framst. Men

Oooooh vaaa fiiint!
fredag 2 juni 2006 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej alla dar hemma. Tiden gar fort har men anda langsamt. Vi spenderade fyra natter i Ko Lanta och fyra dagar med ett minst sagt lugnt tempo. Vi hade en helt ok bungalow med egen dusch och flakt, och helt egna geckoodlor som insisterade pa att halla oss underattade om sin narvaro inne pa rummet.