Pattaya

Thailand ❤
fredag 20 december 2019 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Vänliga goa människor som alltid har ett leende på läpparna och direkt erbjuder sig att spela spel med River. Vi träffade en kvinna i vår ålder med 3 pojkar 11 timmar bort med buss som jobbar 17-06 varje dag alla dagar i veckan ibland fortsätter hon långt in på dagen ifall det är gäster

Lotta
Lottahun i Jul & Nyår i Malaysia
Senast aktiv - från Byske, Västerbottens län, Sverige
En natt i Pattaya
fredag 20 december 2019 - Hat Phattaya, Pattaya, Chon Buri, Thailand

Nu har båten stannat i  Laem Chabang så vi hoppade av och tog en taxi som egentligen inte ens var en taxi, men det var helt galet i hamnen. Folk överallt och satans köer för att köpa en bussbiljett intill Pattaya Beach Tahiland så vi gick ut från området och träffade en arbetare som

Lotta
Lottahun i Jul & Nyår i Malaysia
Senast aktiv - från Byske, Västerbottens län, Sverige
Medicinpåse 😂
torsdag 28 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Sån här fin meficinpåse fick vi idag när Tim behövde besöka sjukan. Han mår jättebra. Nageln börjar lossna.

Jävla skit internet!
torsdag 28 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Detta är tredje gången jag försöker lägga upp ett inlägg. Så jag orkar inte skriva nån mera. Lägger upp bilder 😂😂

Kaffe
onsdag 27 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

En kall kaffe 20B ca 6kr

Kvällens mat
tisdag 26 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Vi gick ut till seveneleven och kommer hem med detta 😂😬 och detta får man inte från 7/11.....Dvs vi gick lite runt i området och hitta detta från olika matvagnar.

Dålig internet??
tisdag 26 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Nu lägger jag upp lite bilder. Min internet är inte världens bästa. McPad Kra Praow är ju ett måste i Thailand. Får man det i Sverige? Nej 😂😂 Starkt som attans. Ägget var fint gjort. Jag lägger upp lite bilder från Pattaya Beach Road. Denna stad har ändrats lite sen när vi var

Nu är vi här i Pattaya
söndag 24 juni 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Nu är vi här. Flygresan gick jättebra. Isabella spydde lite men annars gick det smärtfritt. En sån underbar, värmande känsla att komma ut från planet. Ni vet...värmen som slår när dörrarna öppnas, lukten som kommer ut mot en. Helt lovely :) Vi hamnade på Pattaya. Hittade helt ok

Bilder från koh samed
måndag 19 februari 2018 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Just anlänt i pattaya på hotellet efter ha varit en snabb visit på koh samed. Liten ö men helt underbart fint :-)

Myanmar
tisdag 7 november 2017 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Mynmar eller Burma som  media envisas med att det ska heta, bara för att dess mörka historia skall ligga kvar som en skugga över landet och på så vis påverka militärregimen att avgå, men det finns fler länder bl.a. Thailand som har militärregim, men där skrivs inte så mycket om det,

Lennart Nilsson
Gurre i Burma 2017
Senast aktiv - från Billesholm, Skåne län, Sverige
Jul & Nyår i Malaysia

Jul & Nyår i Malaysia

13 december 2019 - 12 januari 2020

Åker till Kuala Lumpur och stannar 3 nätter sen flyg till Singapore för att gå på en kryssning som tar oss till Kambodja. Tillbaka till Singapore och sen har vi inget bestämt ännu

En resa till Thailand med 3 barn. Hur ska det gå??  :)

En resa till Thailand med 3 barn. Hur ska det gå?? :)

23 juni 2018 - 24 juli 2018

En efterlängtad resa till Thailand. Den stora skillnaden mellan förra resa och denna resa är att Neah har blivit stor 11 år. Vi har även fått Tim, som är 4 år och Isabella som är 1 1/2 år gammal. Hur ska detta sluta??? Vi är här en månad och mycket skall hinnas med. Dvs vi ska hinna handla, äta thaimat och handla lite. Äta lite till. Där emellan ska barnen underhållas.

Thailand 2018

Bangkok-Mandalay-Stränder-Rangoon-Golden Rock m.m.

Thailand

Thailand

12 augusti 2017 - 9 september 2017

Idag åker jag och sambon till Thailand för att skapa fina nya minnen. Och hälsa på svärfar med fru Oj och vänner till sambon. Ska bli spännande att uppleva Thailand utan massa turistattraktioner och uppleva Thailand med mer genuin thai känsla. Och självklart bilda mig en egen uppfattning om Pattaya, så jag hört så mycket negativt om sexturismen. Eftersom jag är adopterad från The Land Of Smiles, så är det klart att man blir äcklad. Nu skavi njuta av vår upplevelse och första gången utomlands tillsammans. Vårda vårt förhållande på bästa möjliga sätt. 🙏🏾🍾🌴🌞

GrouSe tour 2016

GrouSe tour 2016