Koh Jum

Koh Jum
tisdag 13 mars 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

Koh JumHej!Vi som trodde vi hade hyfsad koll på vilka öar som var de man skulle åka till för att hitta det “riktiga magiska Thailand” har utan att veta bättre bara passerat förbi Koh Jum på våra tidigare Thailandsresor. Koh Jum valde vi nu helt på måfå, utan någon som helst

Daniel Och Susanna Bolin
Dabo i Thailand/Malaysia 2018
Senast aktiv - från Osby, Skåne län, Sverige
Lugna sköna dagar
måndag 29 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

Nu är vi under ett par veckor ute på öar utanför Krabi Thailand. Första ön Ko Jum som vi nu besöker är lugn ock vacker och dessbättre inte alls hårt exploaterad utan stillsam turism! Lugna dagar med promenader, böcker och bad! Naturligtvis också god mat! I går ute på underbar båttur

Marie B
Mariebra i Sydostasien
Senast aktiv - från Sandakan, Sabah, Malaysia
4 jan
torsdag 4 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

Sista dagen på fina lugna Koh Jum - här har vi haft det bra. På morgonkvisten for vi iväg på mopparna till samma strand men en bit bort - bara för att få köra moppe - de går ju så bra... o fort om man vill. Fläktar gör det oxå om jag inte redan sagt det 😜 Min allra egna Robinson

3 jan.
onsdag 3 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

God morgon !Natten gick bra.,. Ja nä.. för vissa iaf. Magnus vaknade stup i ett o vid ett tillfälle hoppade han upp o svor att nåt bet honom... en stor huggorm vill han säga men i själva verket tror vi det var nån slags myra. Elak sådan. Det känns när de stora rackarna bits 😖Frukost

2 jan.
tisdag 2 januari 2018 - Koh Jum, Krabi, Thailand

.Koh Jum... nu har Magnus o jag tagit oss en bit uppåt på kartan - till en putte liten ö som är ca 9,5 x 2 km stor. Här finns egentligen inte mycket att göra alls - men vi ska göra vårt bästa. Vi bor vid longbeach som är 3,6 km lång - den har vi gått fram o tillbaka på idag o kikat

Resan till Koh Jum
lördag 5 november 2016 - Koh Jum, Krabi, Thailand

Hej,Idag ska vi åka till Koh Jum men så klart blev Liam och jag matförgiftade när vi delade på en pizza så vi kräkts några gånger och vi mår värkligen inte bra. Men vi kommer nog klara att åka till Koh Jum. Så först så tog vi en båt,åkte buss i 1h ungefär sen så fick vi ta en

Leia Nilsson
Leianilsson i Thailand
Thailand/Malaysia 2018

Thailand/Malaysia 2018

8 mars 2018 - 6 april 2018

Sydostasien

Sydostasien

23 december 2017 - 10 april 2018

Resa med ryggsäck, utan bestämda planer. Bara att vi ska hålla oss i Sydostasien och njuta av tillvaron.

Christmas THAIm

Christmas THAIm

17 december 2017 - 13 januari 2018

Thailand

Thailand

27 oktober 2016 - 7 januari 2017

Jag kommer vara i Thailand 10 veckor med min familj. Jag kommer gå i svensk skola på Koh Lanta.

Daniel Och Susanna Bolin
Dabo