Pak Nam

Nyårsafton
fredag 8 januari 2016 - Pak Nam, Krabi, Thailand

God morgon från krabi Här har vi det bra varmt och skönt ca 30 grader med klar blå himmel. Idag ska vi ta en shoppingtur till Krabi town, sen blir ett dopp i poolen. Till kvällen blir det nyårbuffe med musik och tävlingar. Önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR 2016

Ing-Marie Bäckström
Tuttanhaga i Krabi Thailand
Koh mook
söndag 8 mars 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

En liten uppdatering till er där hemma.. Idag anlände vi till koh mook och bor på ett fint resort.. En aningen dyrt(370kr per natt för en bungalow) MEN det är fräscht!!! Sandra har åkt på en omgång med magsjuka men mår för tillfället bra, dock lite sliten.. Annars så händer det

Lovisa & Sandra Magnusson & Larsson
LMSL i Sydostasien
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Bangkok
onsdag 11 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allesamman, igår kväll kom vi till Bangkok o Centuri hotell där vi bor i samma rum på våning 16 med en otrolig utsikt över Bangkok som vi bott i 2 gånger förut. Idag har vi åkt skytrain o flodbåt runt i stan o shoppat o nu sitter vi på rummet i skymningen med en drink o beundrar

Poolen o vackra solnedgångar
lördag 7 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allesamman, lördag idag o bara 2 dagar kvar på Narima innan vi drar till Bangkok, idag har vi sällskap av Lyra, övriga familjen är ute o dyker lång ute på havet. Vi badar o äter, just nu är det mitt på dan o jättevarmt så Lyra o jag slappar lite i bungalown. Hon med en pippifilm o

Stränder
tisdag 3 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej alla vänner, igår hyrde Christer o jag moppe o åkte runt till olika stränder på ön. På kvällen satt vi på stranden med varsin drink o tittade på solnedgången. Imorse på väg till frukosten mötte vi en skorpion, inte så mysigt. Idag blir det hotellstranden hela dan Kramar Ya

Slöa dagar
söndag 1 februari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej allesamman, här är det väldigt lungt o händer inte så mycket utöver det vanliga. Vi solarr , badar, äter o åker lite moppe. Hoppas allt är bra hemma o ni inte är alltför insnöade Det blir mest foton på den lilla fotomodellen Kramar

Krabi
måndag 26 januari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Så då var vi nu i Krabi. Hotellet är helt ok, bra frukostbuffé och William har en spjälsäng, vilket är helt underbart. Nu är det betydligt lättare att få honom att sova och jag slipper bli utputtad ur sängen eller få ett par fötter i ansiktet. Idag har det varit väldigt varmt, säkert

Mikael
Solnamikael i Thailand 2015
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Varmt o gott
torsdag 22 januari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej alla vänner, idag är David o Linda o Siri ute o dyker. Lyra är med oss o badar o äter lunch o just nu vilar vi lite i bungalown, inte farfar förstås han ligger med näsan mot solen till den går ner. Kram Farmor o Lyra

Hoppas det funkar
måndag 26 januari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej alla vänner, nu ska vi se om det fungerar. Här är det bara bra vi solar, badar o äter gott. Vi har firat alla födelsedagar vi har varit på utflykt med moppe några gånger. Inatt har Lyra sovit över hos oss, när David o Linda hade en myskväll, vi bor grannar så Siri hör vi i baby

Framme
tisdag 20 januari 2015 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej alla vänner, nu har vi varit här i 2 dagar på Kho Lanta. Resan hit gick bra, det var jättebra att flyga med Aeroflot fina plan, god mat, bra service o de höll alla tider. Det enda jobbiga var att vänta i Moskva i 5 timmar, men det går ju att se över till nästa gång. Det var en stor

Krabi Thailand

1 mars 2015 - 31 maj 2015

Thailand 2015

Thailand 2015

16 januari 2015 - 17 februari 2015

På fredag åker vi till Thailand igen. Vi börjar med att åka ner till Puis familj i Ratchaburi. Den 25:e flyger vi ner till Krabi och stannar 6 dagar. Vi kommer även tillbringa några dar i Bangkok. Jag ska försöka lägga ut några foton om det funkar, kan vara lite sisådär med uppkopplingen ibland.

Sol, sand o bad

Sol, sand o bad

17 januari 2015 - 13 februari 2015

Till Kho Lanta vår favoritplats i Thailand. Här väntar David o Linda, Lyra o Siri som det ska bli mysig att vara med i några veckor. Vi ska bada o sola o äta gott, leka med barnen, plocka snäckor o bygga sandslott

Behövlig relaxresa

Behövlig relaxresa

6 januari 2015 - 27 januari 2015

Efter många personliga prövningar behövde vi denna resan både Peddan å jag.

Thailand

16 december 2014 - 31 december 2014

วันคริสต์มาสอีฟในสวรรค์ 2014

วันคริสต์มาสอีฟในสวรรค์ 2014

10 december 2014 - 7 januari 2015

Äntligen är det dags för att återse de vackra stränderna, det klarblå vattnet, de trevliga människorna i Thailand och trakterna kring Phi phi och Lanta. Vi kommer att luffa runt lite med början i Krabi och avslut i Bangkok. Vi hoppas kunna lysa upp vintermörkret med bilder och inlägg och ser fram emot många hälsningar från Svedala.

familymoon

familymoon

28 oktober 2014 - 29 november 2014

Långsemester med familjen i Thailand.

Asia whit LöööV

Asia whit LöööV

10 november 2014 - 31 december 2014

En resa som startar och slutar i Bangkok! Tanken än så länge är att uppleva någon/några öar i Thailand, se en del av Indonesien och kanske Malaysia och Vietnam eller vad vi nu blir sugna på under resans gång...

Patrik Marklund
Patrikochida