Railay Beach

Vi lämnar Ko Lanta för den här gången
fredag 23 februari 2018 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Dagarna har runnit iväg fort även denna gång och det känns alldeles för tidigt att lämna ön. Vi har badat i havet (+27-31 grader), ätit på Koala bar (strandens godaste kyckling med cashewnötter och jag försökte locka av dem proportionerna till såsblandningen) och hos lilla gubben vid

Eva Jonsson
aoe i Thailand 18
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Det blir en dag på stranden
måndag 16 januari 2017 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Idag var det lite tidigare uppstigning och ner till byn och käka frukost för att där efter åka ut till Railay Beach. Vi tog en longtailboat ut till stranden för 200thb tur/retur och just detta var det mest välorganiserade jag har sett hittills. Turen ut var otroligt vackert och man fick se

Internet anno 1990
lördag 17 december 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Försöker ladda med bilder med det vi skriver. Tyvärr har hotellet nöjt sig med ett lite knackigt och långsamt alternativ till förbindelse mot världen. oftast går det inget bra....🤔

Longtail
lördag 17 december 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

ställde klockan för att lura kön, hoppa på vår longtail och gasa ut till Poda och Chicken island.Mellan dessa stop snorkla vi på utvalda ställen som herr kapten valde ut åt oss. Hemma på Railay till lunch igen. En toppen dag på alla sätt som avslutades med att alla 4 var på massage.

Med nya krafter..
fredag 16 december 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

efter att ha sovit från 17:00 igår vaknade vi hyfsat utvilade 08:00 i morse. Känn på den småbarns föräldrar.Med dessa nya krafter har vi idag utfört löpning, badat, suppat, och gått igenom lilla Railay beach affärsutbud på jakt efter snorkel inför morgondagens båttur. 07:30 är

Sova ikapp
torsdag 15 december 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Efter en flyg resa där hör och häpna Alva nog sov minst så fick vi ta tidig kväll. Duschade och klara för att sova 17:00. Nu är klockan 07:00 och inga barn är vakna ännu...

Dag 13-16
onsdag 22 juni 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Dag 13 - Koh Samui till Railay Beach Vi hade packat väskorna dagen innan för att vi hade ett litet pressat schema på morgonen. Upp innan kl 07:00 för att vara där prick när de öppnade kl sju. Käka frukost på en halvtimma sen tillbaka till rummet, borsta tänderna och ta väskorna för att

Matthias Svegbrant
Zveg i Thailands äventyr
Senast aktiv - från Placencia, Stann Creek, Belize
Railay beach
lördag 26 mars 2016 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Railay beach Hej! Vårt beslut och chansning att välja Railay beach som sista anhalt vid havet slog väldigt väl ut. Vi visste inte riktigt vad vi skulle vänta oss, mer än att här skulle vara mer folkrikt än vid förra stoppet. Det blev dock toppen med vacker natur, superbra boende med

Daniel Och Susanna Bolin
Dabo i Thailand 2016
Senast aktiv - från Osby, Skåne län, Sverige
Två spyor och en god lunch
onsdag 25 mars 2015 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Idag har vi varit på tur med longtailbåt till några närliggande öar. Tyvärr blåste det ganska mycket så barnen blev sjösjuka. Vi stannade på chicken Island och slappade och åt god lunch. Tanken var sen att vi skulle till en annan ö för bad och snorkling men det blåste mer och mer så

Sofia Frising
RasmussenFrising i Thailand 2015
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Oiiiiii!!!
tisdag 24 mars 2015 - Railay Beach, Krabi, Thailand

Idag har jag (Sofia) gjort en halv dags klättring med guide. Hade glömt hur kul det var!!! De andra slappade vid poolen under tiden. På eftermiddagen besökte vi en droppstensgrotta. Fladdermöss på köpet ??

Sofia Frising

14 februari 2018 - 4 mars 2018

Thailand 2017

Thailand 2017

13 januari 2017 - 31 januari 2017

Åhlunds Thailands resa, en resa med många förväntningar☀️🍹🌴👙🍺

Thailand

20 februari 2016 - 31 mars 2016

Thailand 2015

Thailand 2015

20 mars 2015 - 9 april 2015

Det är vi - Anders, Sofia, Annie, Agnes, Bailey och Bård som åker till Thailand i tre veckor i mars-april 2015. Först blir det Krabiregionen, sen avslutar vi i Bangkok och passar på att hälsa på Bårds syster Thina och hennes familj.

Skrotnissar på äventyr

Skrotnissar på äventyr

7 februari 2014 - 26 februari 2014

[b]Två skrotnissar på äventyr![/b] Följ Sara & Alexander på en actionspäckad resa. Allt och inget kan hända.......

Thailand 3.0

Thailand 3.0

24 december 2013 - 15 januari 2014

Dax för sol och bad igen! 3e vändan till paradiset..... Krabi, Koh Lanta, Koh Mook , Koh Lipe och avslutning i Bangkok.

20 december 2013 - 11 januari 2014

Thailand 2013

Thailand 2013

27 november 2013 - 9 januari 2014

Äntligen kommer vi åka iväg på en resa som vi har drömt om i flera år! Det blir en sex veckors rundresa i sydvästra Thailand. Två busungar kommer vi ha med oss, en på fyra år & en på ett halvår. Det kommer bli ett fantastiskt äventyr som vi vill dela med oss av till er. Förhoppningsvis kommer det komma reseinlägg med jämna mellanrum. Men vi kan ingenting lova, vi är ju på semester! ;) Kram från oss! /Marcus, Helene, Isabella & Cornelia