Phang Nga

Varmt idag. Också.
torsdag 28 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Idag har vi inte gjort mer än vi måste. Och vilka måsten har vi här egentligen? Nä inga alls faktiskt. 😂Ja Pontus är duktig och gör läxa. Men annars är det bara att njuta av att inte behöva göra någonting 😁Men idag var det bra varmt. Tror det måste varit varmare än tidigare.

Swosh
onsdag 27 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Den här dagen sa swosh så var den slut. Vad hände?Vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Idag hade vi ändå en plan. Att ta oss till hotellet the sands där kusinerna bor. Planen var att vi skulle vara där 13, som snabbt ändrades till 14 när vi insåg vad klockan var när vi ätit frukost

Djungeläventyr
tisdag 26 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Vad lär jag mig nu... spara som utkast innan du försöker ladda upp foton... hela mitt inlägg försvann.. morr. Börjar om nu då..😫Idag skulle vi inte bara slappa och ha det skönt i värmen. Utan ut i djungeln och svettas lite.Vi tänkte spana på ett vattenfall.Vi tog en lugn förmiddag.

Inte många knop idag..
måndag 25 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Idag. Frukost. Pool. Lunch. Havet. Träna. Solnedgång. Middag. Typ sova.haha så skulle man kunna sammanfatta den här dagen.. men hur kul vore det?Frukosten var ovanligt rörig idag. Ida kunde inte sitta still och inte nåt annat barn heller för den delen.. 😆 P och L är ju lätta att skicka

Vecka 11
söndag 24 februari 2019 - Takua Pa District, Takua Pa, Phang Nga, Thailand

Måndag 18 februariSom vanligt vaknade vi straxt före 7, idag är det resdag så då får vi inte ligga och dra oss för länge, vi tassade iväg till den vegetariska restaurangen för lite frukost, ris och något vegetariskt hopkok, sedan till hotellet för att packa. På med grejorna och iväg

Jonmar i Resa 2018-2019
Dag tre?
lördag 23 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Vilken dag i ordningen är det nu..? Tre eller räknas det som två? Äh vad gör det? Bara vi åker hem rätt dag😁Vad har vi pysslat med idag då? Med lördag.. med mellomys i Sverige. 😉Vi hann med frukosten idag... inget att klaga på där. Mumsigt mycket att välja på.😋Sen blev det

Strandhäng
fredag 22 februari 2019 - Phang Nga, Thailand

Första natten på hotellet gick finemang kanske för bra... Vi försov oss... dels till hotellfrukosten men även till vår stranddejt!?Vi landade igår vid elva men kom fram runt tre till hotellet. Varma trötta men otroligt taggade😁Vårt hotellrum kanske är storlek mindre och inte så bra

17-24 februari
lördag 24 februari 2018 - Khao Lak, Phang Nga, Thailand

17 februari05:30 ringer klockan idag, upp och hoppa för att hinna med alla morgonrutiner, vi började med att fixa gröten, sedan packa och kaffet det fick vänta för när vi kom på att vi skulle ha kaffe var vattenkokaren redan nedpackad.Kl. 07:00 kom Mas och hämtade oss för att köra oss

Jonmar i Asien 2017-2018
15 Feb
torsdag 15 februari 2018 - Khao Lak, Phang Nga, Thailand

Gick upp 8:30 och packade ihop lite eftersom det idag bär av till Kamala på em, har bokat taxi till 16. Vi gick ner till stranden och åt frukost och yes dom hade müsli 👍🏻Var underbart härligt att sitta vid stranden och äta😎Här fick man låna solstolar gratis om man åt hos dom. Vi

famjonasson i Thailand 2018
14 Februari
onsdag 14 februari 2018 - Bang Niang, Khuekkhak, Phang Nga, Thailand

Vi kände att vi inte orkade åka upp till Koh Kho Khao så det fick bli en heldag på Bang Niang stranden , fanns solstolar för 200B för 2 och då ingick även vatten. Gick en ganska lång promenad på fm var skönt men var tur att man hade sarongen på för det brände på bra. Åt lunch

famjonasson i Thailand 2018

20 februari 2019 - 7 mars 2019

Ett avbrott från vardagen och gråa vintern i Sverige. Ljus, värme och ett helt annat tempo. Sen kan vi möta våren i Sverige med ny energi😊

Resa 2018-2019

Resa 2018-2019

12 december 2018 - 6 mars 2019

Ytterligare en underbar semester i Asien, vi kommer åka med våra ryggsäckad dit näsan pekar. Besöka vår tandläkare och optiker på koh lanta samt njuta av vadandra

Charter i Thailand

Charter i Thailand

23 januari 2018 - 7 februari 2018

Asien 2017-2018

Asien 2017-2018

13 december 2017 - 9 mars 2018

Resa och ha det slappt i asien

Äntligen en solstol

Äntligen en solstol

22 januari 2018 - 20 februari 2018

Khao lak 3 veckor o kata beach 1 vecka

Thailand 2018

Thailand 2018

10 februari 2018 - 10 mars 2018

Denna resa kommer vi vara halva släkten på plats samtidigt i Kamala:-) Karin och Lennart är redan på plats dom åkte 18 januari. Vi kommer 11/2 men då blir det först Khao lak och sen Kamala. Veine, Marja, Sonja och Inge dyker upp 18/2 och 20/2 kommer Carro, Robin , Chilli, Casper och Tilda!

Thailand Snorkeling safari

Thailand Snorkeling safari

1 november 2017 - 12 november 2017

Snorkling med MLo i Thailand.

Familjen Sommars äventyr

Familjen Sommars äventyr

3 november 2017 - 26 februari 2018

Familjen Sommar tar sina båda barn och flyr den svenska vintern! Fyra månader är vi borta och vi besöker Thailand, Bali och Shanghai.

8 juli 2017 - 8 juli 2017

Bor i en poolvilla i Khao Lak