Morfars födelsedagsfirande🎉
lördag 25 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Igår var det dags att fira min pappas 67-årsdag i efterskott. Egentligen fyllde han år samma dag som de landade men efter lång flygning var de inte så pigga och alerta då! Varken mormor eller morfar hade ridit på elefanter så just den aktiviteten hade vi sparat tills de anslöt med oss i

Ömsom sol, ömsom regn😎💦
tisdag 21 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Hallå där! Här kommer några korta rader om vad vi sysslar med nuförtiden! På dagarna solar och badar vi en massa, vid lunch kommer en skvätt regn och på kvällen är det fint igen. Vi prutar som om vi aldrig gjort något annat🤑 (fast vi längtar faktiskt lite till Sverige där de vet vad

Senast aktiv - från Bang Tao Beach, Phuket, Thailand
Måns öste på scenen och sen blev det ös på jetski
lördag 18 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Igår var det Mini Stars på hotellet och Måns var fast besluten om att han skulle upp och köra på scenen! Sagt och gjort, träningen började kl. 15 och showen började sedan kl. 19. Måns hade valt att dansa till "I like to move it" och gick upp som tredje artist. Och som han körde👏! Så

Massage, poolhäng och träning
fredag 17 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Har inte skrivit så mycket här senaste tiden. Vi har varit väldigt upptagna med att göra ingenting😉! Vi har varit i Bang Tao i fyra dagar nu. Den femte dagen just börjat och vi har tagit en motionsrunda på stranden. Otroligt skönt att promenera till vågornas ljud när stranden

Välbekanta ansikten...
tisdag 14 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Och så stod de i lobbyn på hotellet äntligen - mamma och pappa❤! De är vana att träffa smågrabbarna (nåja, oss också alltså) flera gånger i veckan. Nu är det sju veckor sedan. Härliga att få se dem igen! Det blev poolhäng, vattengympa, havsbad i vågorna, middag på stranden i

Fredag
fredag 18 december 2015 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Idag kommer Sara Emma och Emilia ??

Another day Christmas
fredag 26 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Vicken härlig dag....det ar sådana här dagar vi ville ha hela tiden....ju! En härlig dag somtill största delen spenderats solandes och badandes.......lite "paddande" under filten, då solen gjorde det svårt för lilleman att se skärmen. När vi beslutade att dagen var klar vid

Juldagen
torsdag 25 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Vi har en tendens att vakna tidigare och tidigare.....denna morgon var det nästan öde i matsalen, när vi kom dit kvart i 7. Frukosten var rätt snart avklarad, morgonen såg lovande ut med halvblå sky. När vi sedan landar vid poolen, så tar det inte lång tid innan det mulnar på.Förmiddagen

God Jul
onsdag 24 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Idag är det julafton, en lite annorlunda julafton för våran del. Har njutit av sol och bad, mestadels vid poolen. Efter några dagar med kyligare väder (26 grader och molnigt) så fick solen feeling och lös på oss dagen till ära. Tomten var på ett snabbesök i hotellrummet, typiskt nog när

Lille julafton
tisdag 23 december 2014 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Då var det dan före dan.. Dagen började grå och vi var tidigt nere vid poolen.. Lite småkyligt i luften och David frös när han badat.. Efter lunch packade vi en ryggsäck och tog en promenad på stranden och efter ca 2 km kom vi fram till målet. Thai massage. 300 bath för 60 minuter...

Dalins äventyr

Dalins äventyr

22 januari 2017 - 27 mars 2017

En månad i husbil på Nya Zeeland, fem dagar i Australien (Sydney mer specifikt) och 24 nätter i Thailand med hela familjen! Ska bli sååå härligt😎!

Thailand 2015-2016

Thailand 2015-2016

10 december 2015 - 6 januari 2016

Nu är det dax igen... För första gången ska vi nu ut och resa över jul och nyår.

14 december 2014 - 28 december 2014

Angsana Laguna Phuket

En gång i Phuket

En gång i Phuket

15 mars 2013 - 12 april 2013

Med på resan; Lisse, Erik, Emilia & Linnet. Bokat flygstolar och första fem nätternas boende i Khao Lak, sen tar vi resten som det kommer...

Thailand - vintern 2012-2013

Thailand - vintern 2012-2013

14 december 2012 - 16 januari 2013

Mollie måste börja tidigt!

Mollie måste börja tidigt!

18 april 2012 - 4 maj 2012

Svenne banan resa med Mollie!

Singapore - Indonesien - Singapore - Thailand - Singapore

Singapore - Indonesien - Singapore - Thailand - Singapore

19 februari 2012 - 13 mars 2012

Längtar efter sol och värme och att få träffa vår dotter Emelie i Singapore.

Dennis o Malins Thailandsresa

Dennis o Malins Thailandsresa

3 februari 2012 - 20 februari 2012

Thailand 2012

Thailand 2012

3 mars 2012 - 24 mars 2012

Nu börjar det närma sig resan vi för 5 år sen sa att vi skulle göra. Dvs det är 5 år sen vi gifte oss på Bamboo Island och nu ska vi tillbaka :) Med på resan är då jag, min man och vår 6-åriga son. Under drygt två veckor får vi även sällskap av min mamma och en av mina mostrar vilket ska bli mysigt. Hotellen är snart bokade, väntar besked från det sista hotellet bra som vi nu hoppas på. Vi kommer att resa AoNang - PhiPhi - Kata - BangTao - Bangkok och nu börjar jag längta riktigt mycket!!!

Thaiöland igen

Thaiöland igen

27 november 2011 - 7 januari 2012

Nu drar vi igen,,,,. Barnen är lite större och ryggsäckarna packade. vi kommer att resa runt i Tailand och hoppas ni vill följa med oss

FamiljenThellDalin