Ko Phayam

Koh PhaYam Beach Games 2018
söndag 11 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

Idag är det olympiska spel på på stranden.Det är mamma och jag som hittat på tävlingen.Vi är uppdelade i 4 lag:Blommorna: Moa och MagdaPiraterna: Oliver och GregerUndervattenstomtarna: Tove och pappaBaloo: jag och mammaVi sköt snäcka med slangbella.Gick labyrint med ögonbindelKastade

Sista dagen
tisdag 13 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

ÅIgår kväll efter middagen kom personalen med 2 stora lyktor till oss. Vi  skrev en hälsning och skickade upp våra lyktor i den svarta stjärnklara natten. Så mysigt vi haft det här.Idag är det sista dagen på Koh Phayam. Vi njuter allt vad vi kan dem sista timmarna på denna

Middag på 1000-stjärnig restaurang
söndag 11 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

Badat och slappat, badat och slappat, badat och slappat...det är det man gör på Koh Phayam. Vi spelade lite fotboll på stranden och byggde sandslott. Mamma hade plockat lite av varje på stranden, sen fick vi sortera bort det som inte hör hemma på en strand, vi plockade bort glas och plast

Same same but different
lördag 10 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

Den ena dagen är den andra lik på en liten ö som Koh Phayam. Ändå händer det spännande saker hela tiden.Idag åkte mamma och pappa iväg och skulle handla lite. När dem kom tillbaka hade den handlat med sig snacks till oss.....friterade syrsor, mamma och mormor knaprade några syrsor och

Sol sol sol
fredag 9 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

2018-02-09Vaknade innan solen. Så jag och mamma gick en lång promenad på stranden och plockade snäckor.Efter frukosten kallade havet och vågorna på mig. Jag tog en liten bodyboard och gled på vågorna. Vi badar på förmiddagen och senare på eftermiddagen. Däremellan sitter vi i skuggan

Vita stränder
torsdag 8 februari 2018 - Ko Phayam, Ranong, Thailand

Vi vaknade tidigt av att syrsorna stämde upp i hög musik kl 06.28. Efter 5 minuter tystnade musiken igen och då började fåglarna sjunga för oss istället.Jag och mamma gick en promenad på stranden och njöt av tystnaden och den vackra utsikten.Hundarna badade och lekte på stranden, dem

Thailand 2018

Thailand 2018