Klaeng District

Thailands djungel
lördag 17 februari 2018 - Klaeng District, Rayong, Thailand

Thailands natur.Thailand har ett tropiskt monsunklimat med två årstider i söder och tre årstider i norr, den blöta, den svala och den varma. I söder finns bara den varma och den blöta årstiden. På sommaren är det ungefär 30-35 grader varmt, april och maj är de varmaste månaderna. Efter

Strandliv när det är som bäst
torsdag 7 december 2017 - Ao Wai, Klaeng District, Rayong, Thailand

HowdyVi har det helt enkelt underbart på Koh Samet ☀️ De första dagarna tillbringade vi på det relativt lyxiga (med våra mått mätt) boendet Samet Villa Resort, fint rum, AC, balkong med trevliga möbler, kylskåp, sängar med underbara madrasser, varmvatten, minibar, massor och då menar

Annika Lundh
Nickanl i Hiking i Hongkong
Senast aktiv - från Mae Phim Property, Kram, Rayong, Thailand
Skolan har ingen betydelse........
onsdag 21 december 2016 - Klaeng District, Rayong, Thailand

.......det är nog alltid lika lika snurrigt sista dagen innan ett lov....Så också på Alfaskolan i Mae Phim. Spel, lek, snabba sig att göra färdigt, tårar-detblevintesomjagtänktmig, glömt väskan... mmvi har också haft flera barn som varit lediga eller sjuka de sista dagarna. Några barn

Birgitta Salsborn
BSalsborn i Mitt äventyr i Thailand!
Senast aktiv - från Rayong, Thailand
Thailand 2018

Thailand 2018

29 januari 2018 - 27 februari 2018

Nya äventyr i Thailand

Hiking i Hongkong

Hiking i Hongkong

14 november 2017 - 14 december 2017

En månad då vi ska utforska hongkongs vandringsleder och natur. Antagligen en och annan upplevelse i stadsmiljö också ✈️😃 Målsättningen är att skriva lite om vad vi upplever här i resedagboken men de senaste resorna har det varit extremt mycket strul för att göra inlägg, men jag ska iaf ge det en chans.

Mitt äventyr i Thailand!

Mitt äventyr i Thailand!

26 oktober 2016 - 23 december 2016

Ska jobba som lärare på en svensk skola i Mae Phim under två månader.

Inga resenärer