Ko Pha-ngan

Ska vi resa igen?
torsdag 31 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

31/3 Dagen startade tidigt. Taxin från hotellet avgick 7.25. Frulle serverades från 7 så vissa hann äta andra inte. Några fick lägga tid på att spola efter sig på toaletten, då vattentrycket var sådär. Det finns inget vackert i att bevittna den kampen som utspelar sig i Gustafsberg.

Anette Eriksson
erikssonfamiljen i Here we go again
Senast aktiv - från Charleston, South Carolina, USA
Från öst till väst o vad det gör för vågor
tisdag 29 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Från öst till väst Frulle i vanlig tid, sen packa väskor. 10 min innan utsatt tid var pickup mannen på plats. Han rattade runt oss med stenansikte. Först ett sidospår som han ångrade efter en liten stund. Sen en annan kringelstig upp till något hotell där två fransmän skulle in i

Anette Eriksson
erikssonfamiljen i Here we go again
Senast aktiv - från Charleston, South Carolina, USA
Knallblå
torsdag 10 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Knallblå himmel och solen har gått från ilsken till helförbannad, människor gör allt för att skydda sig, kletar in berg av kemikalier på sina kroppar, jag är säker på att de är de som handlar och äter ekologist, men det finns en del smarta också de bara drar på sig en skjorta eller

Longtai
onsdag 9 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Efter att ha plågat oss en timme i backarna, jag åkte på en vanlig idrottsskada, bland löpare, sträckning baksida lår, så är det när man tar i ordentligt i backarna. Nåja jag tog mig ner till badet och frukosten, omelett, soppa, bacon, skinka, prinskorv, wook grönsaker och till dessert

Stress
tisdag 8 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Stress! Samma stressande som igår, imorgon tror jag det lugnar ner sig och jag hinner skriva några rader och lägga in lite foto om internet och resdagboken fungerar Hörs

OJOJ
måndag 7 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Oj Oj Oj hinner inte med att skriva inlägg,vi har mycket att göra, Sportnörda, Svalka oss i havet eller poolen, och så, givetvis måste vi passa Bellman, får bli några foto istället, bl.a från den 6/3 då inte djävla Resdagboken funkade.

Latedag
söndag 6 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

0630 Am drar vi iväg uppför backarna i rask takt, Rosa i Jeanskjol och gympadojor, jag i badshorts och sandaler, förstår inte varför folk stannar och undrar vad vi glömt eller vad vi e sena till. Vi klarade det på timmen trots vi var och kollade Had Salad stranden, så den Ilskna solen

Utsikten
lördag 5 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Oooooh ont i R-VEN idag, backarna i bergen är inte nådiga mot sittdynornas muskler på en sportnörd, aj,aj,aj, försöker dölja det när man går, men det går nog sådär. Tillbringat det mesta av dagen i en solstol på stranden och jag har gjort det vanliga d.v.s. ICKE läst bok utan bara med

Sportnörd
fredag 4 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

JAAAP, då har man anslutit sig till de där sportnördarna som kutar fram och tillbaka på stranden var eviga morgon, fast spinga på en platt sandstrand VA E DE! Nääää vi drog upp i bergen 1 timme de gör lite nytta i vart fall. Oooooh Jag stekte fläsket alldeles för länge och på för

Äkta Thailand
torsdag 3 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Som väl är finns det några få ställen kvar av riktiga Thailand för oss semesterfirare, inget håll igång på stranden, på hotellet eller gatan utanför, inget liv och stoj eller försäljare som försöker kränga både det ena och andra, det enda som hörs på kväll och natt är chikador