Ko Libong

Hem från Koh Mook!
måndag 27 februari 2017 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Emrik försökte jobba idag också men gick inte, så surt. Fattar inte men det är väl i-lands problem, hur kan ett så fint hotell som vi bor på ha kasst internet? Jaja men inte mycket att göra. Morgonen var fantastisk men det ändrades fort, det kom värsta blåsten och regnet idag också.

En dag på koh Mook!
söndag 26 februari 2017 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Oj vad skönt vi har sovit och dessutom tog vi sovmorgon. Emrik startade dagen med att försöka jobba (verkligen försökte jobba) för på ett sådant fint hotell som vi är på så fungerar wifi uselt.Vi andra la oss på altanen som är alldeles på stranden, smidigt. Lunchen intog vi på

Koh Mook och Koh Kradan
söndag 19 februari 2017 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Har haft 4 härliga och väldigt lugna dagar på ön Koh Mook som ligger utanför Trang i Thailand. Här finns det inte så mycket mer att göra än att sola, bada och äta mat. Det är en liten ö med cirka 2000 invånare, bilar finns det inte utan alla kör moppe. Det finns heller inte någon

Linn Bostedt
linnbos i Thailand-Filippinerna-Bali-Singapore
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
Emerald Cave
onsdag 11 januari 2017 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Emeralde Cave Onsdag morgon! Klockan ringer redan kl. 06.45.Idag har vi beställt en guide och longtailboat till Emeralde Cave. Vi står på låset till frukosten som börjar klockan 07.00. Vi har beställt vår utflykt till klockan 07.30 där vi kommer att hämtas upp av vår guide precis

Back on the track again
måndag 9 januari 2017 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Back on track Vaknar upp och ser något bekant som jag inte sett på några dagar….SOLEN!!Du har varit så saknad!Sänder en extra tanke till Farmor Ulla som idag skulle bivit 85 år gammal. Hoppas du har det bra däruppe bland änglarna <3 Gårdagen hade varit rena motsatsen då en storm

Ko Muk
söndag 8 januari 2017 - Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Första morgonenpå Ko Muk kunde startat bättre.Vi har några sjuklingar i familjen som ligger däckade i bl.a Halsfluss och matförgiftning.Vi har haft den lokala läkaren här i omgångar som undersökt sjuklingarna och skrivit ut " ett par piller".så att de ska komma tillbaka på banan

Koh Mook
måndag 26 december 2016 - Ko Muk, Ko Libong, Trang, Trang, Thailand

Hej.Koh Mook, Charlie´s beach, här kommer vi igen. Ett kärt återseende för vår del. Men denna gången bor vi i en liiiiten bungalow 200 meter från stranden på ett ställe som heter Had Farang. Väldigt mysigt och väldigt intimt ställe. Maten som serverades i restaurangen är utsökt. Om

Jonas Komstedt

Erik, Tea, Iris, Karolina och Jonas reser runt i Asien

Ö hoppa i Thailand

Ö hoppa i Thailand

23 december 2016 - 14 januari 2017

Som vi längtat! Snart bär det av mot bad och värme. Vi har länge planerat att någon gång åka bort över jul och nyår för att slippa all julstress med jakt på de perfekta julklapparna och resan skall helst bli av medans ungdomarna fortfarande vill åka med oss päron. I år har vi struntar i jakten på julklappar och planerande inför jul. I år satsade vi på en riktig gemensam julklapp - En resa tillsammans till Thailand tillsammans med våra bästa vänner. Det är ganska märkligt ändå. För första gången på många år så hinner man faktiskt njuta av vacker julbelysning på gator och torg, julsånger som spelar lite lågt och stämningsfullt när man går inne på ICA och handlar. Julstressen finns inte där och trycker bort känslan av att kunna stanna upp och bara njuta. Om 20 dagar åker vi. Jag kommer att skriva dagbok under vår resa, så häng med oss på webben och följ vårt äventyr.

Thailand Koh Lanta 2016/2017

Thailand Koh Lanta 2016/2017