Rosa bussarna i Sydamerika 18/19

Rosa bussarna i Sydamerika 18/19

21 november 2018 - 14 januari 2019

Sydamerika med Rosa bussarna. Vi betar av Galapagos, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentina, Paraguay och Brasilien. Det blir amazing!

Thailand med Molle

Thailand med Molle

11 januari 2019 - 11 januari 2019

Hej alla! Nu är det dags för nästa resa. Den här gången ska vi resa till Thailand med vårat barnbarn Molle. Vi har hyrt lägenhet i Rayong så det blir lite lugnare än tidigare resor. Molle älskar att fiska så vi ska försöka ut och ta någon Blue Marlin eller någon annan stor fisk. Annars är det bad och snorkling som står på listan. Resan går via Peking både fram och tillbaka. Ulf och Ilona

Los Angeles

Los Angeles

17 november 2018 - 26 november 2018

Hurtigrutten från Kirkenäs till Tromsö

Hurtigrutten från Kirkenäs till Tromsö

7 augusti 2017 - 10 augusti 2017

Under några dagar fick vi uppleva en fantastisk natur i NordNorge. Från Kirkenäs i allra nordligaste delarna till Tromsö. Bilder finns under "2017/Med Hurtigrutten från Kirkenäs"

Finca Maulin - vårt smultronställe i Nerja

Finca Maulin - vårt smultronställe i Nerja

1 september 2017 - 18 november 2018

I september 2017 köpte vi vårt smultronställe i Nerja - Finca Maulin. Den resan kan du följa på vår blogg xxxxx

Florida och kryssning i Karibien

Florida och kryssning i Karibien

29 januari 2017 - 18 februari 2017

Under tre veckor hyrde vi ett hus i Cape Coral I västra Florida. På hemvägen passade vi på att testa en kryssning under 3 dgr i Karibien. Det gav mersmak! Bilder finns under "2017/Florida + Bahamas jan-feb 2017".

Dubai igen

Dubai igen

6 mars 2016 - 11 mars 2016

Ännu en gång gick resan till Dubai. Under några dagar fick vi uppleva ett regnoväder som invånarna i Dubai aldrig har upplevt förut. Bilarna formligen flöt fram, avloppen kunde inte svälja allt vatten. Förutom regnet tillbringade vi några trevliga och roliga dagar tillsammans med Berith och Mats. Bilder finns under "2016/Dubai med Mats o Berith mars 2016"

Rundresa i norra Thailand

Rundresa i norra Thailand

5 februari 2016 - 18 februari 2016

Chiang Mai, Chian Rai, Gyllene Triangeln, palats, tempel, byar, marknader, djur - ojojoj så mycket vi fick uppleva. Resan avslutades på Koh Koh Khao, en ljuvlig ö strax utanför Khao Lak. Bilder finns under "2016/Thailand 2016".

Hongkong

Hongkong

9 oktober 2016 - 13 oktober 2016

Under några dagar i oktober upplevde vi Hongkong tillsammans med Berith och Mats. Vilken stad! Bilder finns under "2016/Hongkong 2016".

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

11 november 2015 - 15 november 2015

När jag fyllde 60 år bestämde jag mig för att bjuda tjejerna i familjen på en tjej-resa till New York. Sara, Pernilla och Sanna följde med. Kim var gravid och fick stanna hemma. Under några spännande dagar upplevde vi massor i New York. Bilder finns under "2015/New York 2015" och "2015/Tjejresa till New York".