20 september 2018 - 7 oktober 2018

Portugal och sen???

Portugal och sen???

30 september 2018 - 11 oktober 2018

Limone har fyllt 30 år. Flera års sparande med fokus på en årsdagsresa, en resa med mor och dotter. Planeringen är att Limone flyger till Skåne söndagen den 30 september där vi i Lund tillbringar kvällen med att packa om och på bästa sätt förbereda oss. På måndagen ska vi ta tåget till Köpenhamn och därifrån flyga till Portugal. Skjuts beställd från flyg till Albufera där vi två "semestrade" för 25 år sedan. Två nätter bokade på hotell där och sen så....?

Roadtrip till Lofoten.

Roadtrip till Lofoten.

13 augusti 2018 - 18 augusti 2018

Tåg till Umeå och sedan vidare i hyrbil genom norrland till Lofoten för att uppleva dess fantastiska natur och göra vandringar på både Lofoten och i norrland.

Karibien med Dominikanska Republiken som bas

Karibien med Dominikanska Republiken som bas

12 december 2018 - 17 januari 2019

Årets vintersemester blir Karibien. Flyger till Dominikanska Republiken och sen får vi se vart det bär av, beroende på båt- och flygförbindelser.

Montenegro

Hej

Bolivia-Colombia 2019

Bolivia-Colombia 2019

2 januari 2019 - 26 februari 2019

Januari och februari kommer jag tillbringa i Sydamerika. ca 3 veckor i Bolivia och sedan 5 veckor i Colombia tillsammans med ankarstiftelsen.

Gotland runt 2018

Gotland runt 2018

11 september 2018 - 17 september 2018

Eftersom vi har semesterdagar kvar i år, passar vi på att utforska Gotland. Vi tar med bilen på färjan för att enkelt kunna ta oss runt ön. Vi börjar med två dagar upp på Fårö, därefter åker vi till Hoburgen längst ned på södra delen av Gotland innan vi avslutar med några dagar omkring Visby. Vi kommer att lägga ut bilder utefter vår resa, men det blir troligen endast ett dagboksinlägg. Håll utkik efter nya bilder på Resdagboken om ni inte orkar vänta tills ni får ett mail om dagboksinlägget.

Dominikanska!

Dominikanska!