Japan squad

Japan squad

22 juni 2017 - 3 juli 2017

Så var det dags för en lite kortare resa. En spontan bokning till Tokyo för att möta upp våra vänner från Australien. Ett nytt land där vi förväntar oss god mat både av det mycket billiga och mycket dyra slaget, kanske smaka saké, se galna utstyrslar, bling-bling, mycket ljud och ljus samt ordning av sällan skådat slag. Det ska bli väldigt spännande och fantastiskt kul att träffa Marius, Amy och Sophia igen. Tjejerna lär kolla butikerna och vi med betalkorten får väl lösa ut dem :) Vi försöker uppdatera här i mån av tid och uppkopplingsmöjligheter, och i värsta fall får vi komplettera i efterhand. Tokyo, here we come!

Fam Carlsson i Tanzania

Fam Carlsson i Tanzania

22 juni 2017 - 7 juli 2017

Nu åker vi iväg på vår andra backpackersresa med våra två barn, 11 respektive 13 år. Vi kommer starta med safari i Tanzania och sedan slappa på Zanzibar.

Familjen Nagys USA-tripp

Familjen Nagys USA-tripp

21 juni 2017 - 13 juli 2017

Följ med på vår resa i västra USA!

Sri Lanka

Sri Lanka

21 juni 2017 - 7 juli 2017

Bröllopsresa till den droppformade ön öster om Indien bland elefanter och Tuk tuks.

Oplanerat sommarbesök

Oplanerat sommarbesök

9 juli 2017 - 8 augusti 2017

Kerstin åker två dagar före mig till Peking, vidare till Lhasa för trekking och kommer sedan till Kathmandu 29 juli. Jag själv hade sett fram mot att tillbringa sommaren i vår sommarstuga, men en oväntad händelseutveckling (som jag kommer att beskriva i mitt första inlägg) gör att jag valt att tillbringa en månad i Nepal.

Bilsemester

Bilsemester

17 juni 2017 - 9 juli 2017

Bilsemester genom Europa

Lyngen 2017

Lyngen 2017

12 april 2017 - 15 april 2017

Skitouring i kyla, snö och lavinrisk från Jaegervasshytta till 6 olika toppar där 5 turer fick avbrytas pga väder eller hög lavinrisk.

Södra Afrika

Södra Afrika

19 juni 2017 - 19 juni 2017

Via JoBurg och Kruger relaxar vi i Barra, Mocambique innan vi far hem med ett stopp i Swaziland.

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️