Thailand sjunde gången gillt

6 mars 2017 - 18 mars 2017

2017

2017

8 december 2016 - 31 januari 2018

Alrigthy, lämnade hemmet, familjen, jobb och vänner ännu än gång för en resa på obestämd tid, obestämd ort och öppet för allt. Började med några veckor i Florida med massa julmat, surf, kvällar i Wynwood Miami med vänner och så att få säga ja till mannen i mitt liv <3 Ska bli otroligt spännande att se vad 2017 har att bjuda på!

Lövgren Kjelgums of the Caribbean

Lövgren Kjelgums of the Caribbean

25 januari 2017 - 11 mars 2017

Vi tar vårt pick och pack, med varsin kid på ryggen, och utforskar världen. Denna gång riktas våra näsor mot Cuba, Mexico och Dominikanska Republiken där vi hoppas att kunna fylla sju veckor med äventyr och lek.

Samos Hotell Fito Blue Resort

Samos Hotell Fito Blue Resort

18 september 2016 - 25 september 2016

Efter att ha bytt rum så blev vi ganska nöjda med läget. Kostade 70 euro. Det är mest äldre gäster på detta hotell.Rummen är mycket små. Toalett-dusch ca 3m2. Trevligt runt poolen. Ca 2 km till Pythagoreon som är en mycket trevlig liten stad med många bra restauranger.

Kreta Hotell Panorama

Kreta Hotell Panorama

13 maj 2016 - 20 maj 2016

Vi bodde på Hotell Panorama 4+. Mycket hårda sängar. Hotellet behöver fräschas upp. God mat och trevlig personal.Shopping i Chania. Blåsigt.

Riyadh, Saudi Arabia 2016

Riyadh, Saudi Arabia 2016

4 oktober 2016 - 7 oktober 2016

Detta är en arbetsresa. Det är inte enkelt att komma in i landet, man behöver en inbjudan och brev med stämpel från Handelskammaren och det är dessutom en massa ifyllande av blanketter på nätet och tidsbokning på nätet... för att kunna få ett visum... Jag har även köpt en abaya då det krävs. Det ska bli mycket intressant att besöka Riyadh, jag har inte en aning om vad jag ska förvänta mej.

Au

Au

1 januari 2017 - 20 januari 2017

Dominikanska Republiken 2017

Dominikanska Republiken 2017

22 januari 2017 - 7 februari 2017

Sol, bad och avkoppling och kanske lite äventyr.

Thailand 2017

Thailand 2017

18 februari 2017 - 16 mars 2017

Semesterresa kombinerad lite försenad 50-års resa då det denna gången även kommer vara Carro, Robin, Angelie och Casper. Och på plats finns redan Matte, Sanna, Elliot, Alvin, Karin & Lennart

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!