7 dagar på Irland

7 dagar på Irland

1 juli 2019 - 8 juli 2019

Första gången på Irland och vi försöker se så mycket som möjligt. Men visa av tidigare bilsemester ser vi till att bo minst 2 nätter på varje ställe... det blir för mycket åka bil och för lite tid på en ort annars.

Tilax resa

Tilax resa

7 juli 2019 - 22 juli 2019

Tilax på Semester , när Matte och Husse är i Grekland

Transmongoliska järnvägen

Transmongoliska järnvägen

7 juli 2019 - 22 juli 2019

Som vanligt börjar vi vår resa på Mikkellerbaren på Kastrup. Eftersom Martin och jag gillar att turista österut tar vi det ett steg till och tar tåget till Orienten. Ryssland, Mongoliet, Kina - here we Come.. !!

Ett emirat & äntligen Filippinerna #122

Ett emirat & äntligen Filippinerna #122

19 december 2019 - 5 januari 2020

Vi var på väg en gång men hamnade någon annanstans, men nu stoppar vi i Dubai på ditvägen och i Ras El Khamina på hemvägen!

Sivananda ashram - Nassau Bahamas

Sivananda ashram - Nassau Bahamas

11 april 2018 - 12 juli 2018

Karma yogi and an unplanned TTC <3

Ljubljana

Ljubljana

27 januari 2020 - 31 januari 2020

Till Sloveniens huvudstad över Ewas födelsedag, betalad med Eurobonus-poäng.

Trampes tågluff 2019

Trampes tågluff 2019

6 juli 2019 - 20 juli 2019

Örebro - Berlin - Munchen - Pula -Uppsala - Örebro

Halfway around the world

Halfway around the world

6 juli 2019 - 10 augusti 2019

We´re heading as far away as we´ve ever been. Some new places to explore, some old favourites to visit. Either way, we´re travelling with an open mind and expect surprises and exciting meetings whereever we go. Eastbound - not down :)

Island runt sommaren 2019

Island runt sommaren 2019

21 juli 2019 - 27 juli 2019

1 dag, 1 natt i Reykjavik, 5 dagar och 4 nätters camping/vandringsresa runt Island.

Äventyr´19 Jubileum

Äventyr´19 Jubileum

20 oktober 2019 - 22 november 2019

För 10 år sedan så inledde jag min resa att vid varje år kunna uppleva drömmar som jag hade byggt upp under en tid, sedan jag var liten. Det har varit spännande att få utmana, våga och se saker om även har fått mig att utvecklas såsom en människa. Med en blandning utav nya platser, utmaningar och äventyr så kommer jag att återuppleva några favoriter. På andra sidan Jorden... Det kommer att bli spännande :)