Turkiet

I need my ex back with the help of a spell caster urgent 2018 [email protected]
söndag 5 maj 2019 - Uşak, Uşak, Turkiet

HOW I GOT MY HUSBAND BACK WITH THE HELP OF PRIEST WISDOM CONTACT ON WHATS_APP NUMBER +2348124644470This is my testimony about the good work of priest wisdom who help me.... I'm Ann Earnis from north Carolina USA. And am sorry for putting this on net but i will have to, by this world best spell

Vandring på Lycian Way i Turkiet
fredag 3 maj 2019 - Antalya, Manavgat, Turkiet

Hej. Detta blir min 7:de vandring i Turkiet våren 2019. Vi åker med Famtours på en 2 dagars resa i östra Lycian. Det blir ca 30km vandring.Vandringen blev längre är förväntat. Vi gjorde 3 etapper och gick i mål i Terikov, Kemer. Vädret växlade och kusten var dramatisk.

Påskvandring i Turkiet
måndag 22 april 2019 - Alanya, Turkiet

I snöiga Taurusbergen. Vi vandrande ca 18 km tillsammans med flera olika nationaliteter, men det var mest turkar.Det var ganska mycket snö på vissa ställen och vi fick ta en alternativ väg, på grund av för mycket snö.

Bananrundan.
lördag 20 april 2019 - Alanya, Turkiet

Bananrundan är en härlig vardagsrunda i naturskön trakt med fin utsikt. Ca 2,5tim och ca 15000 steg.

Vi vandrande upp till Borgen i Alanya.
torsdag 18 april 2019 - Alanya, Turkiet

Igår var vi ett 10-tal  pigga svenskar som vandrade upp till Borgen i Alanya. Älsta deltagaren var ca 87 år!Det var två rejäla syretoppar.Vi åt en lunch där uppe med en vidunderlig utsikt.Vädret var mycket bra.Men det fanns många som låg på Kleopatrastranden oxå!

De första 14 dagarna.
onsdag 10 april 2019 - Alanya, Turkiet

Hej.De första 2 veckorna har bjudit på blandat väder. Vi fick bo på skuggsidan på My Home de första 2 veckorna. Nu har Vi flyttat fram till solsidan och fin utsikt mot Borgen.Vi har dock prickat in ett par bra vandringsdagar. En toppvandring i Gazipasa och en på hemmaplan, Bananrundan.Vi har

Trubbel med kontanter, Visum och banköverföringar
fredag 30 juni 2017 - Istanbul, Turkiet

30/6På grund av kontantuttags besvär i Iran måste jag ta bussen till Istanbul för att göra överföringar. I Iran fungerar inga internationella kreditkort på grund av utländska sanktioner.Det är en resa på  Cirka 36-37 timmar och bussen avgår från Western Terminal 10:00 enligt biljetten

Den långa vägen hem
fredag 15 februari 2019 - Istanbul, Turkiet

Som det A barn vi har vaknade Lawa 2 minuter innan klockan ringde 04.30. Hade ätit och levererat i blöjan inom kommande halvtimme och var redo för avfärd. Incheckningen gick över förväntan. Vi hade förväntat oss motstånd mot vårt moderskepp till barnvagn, precis som i San Fransisco. Där

Vacker stad och bragdseger
fredag 14 december 2018 - Istanbul, Turkiet

På Landvetters flygplats mötte jag upp med John B och tillsammans for vi till Istanbul, där Peter L strax efter oss landade med sitt flyg från Kastrup. När vi åkte med taxin insåg jag att Istanbul är en jättestad. 15 miljoner invånare och staden bara breder ut sig till synes oändligt.

Ewa Och Magnus Sten
esmj i Med MFF i Istanbul
Senast aktiv - från Bol, Split-Dalmatiens län, Kroatien
Vandringar
tisdag 27 november 2018 - Alanya, Turkiet

Vandringar i fantastisk natur  Colybrassos och Guzelbag området.

2019 våren i Alanya, 44 dagar med Inger

2019 våren i Alanya, 44 dagar med Inger

26 mars 2019 - 10 maj 2019

Longstaying i Alanya. För 10:de gången. Vi bor på bekväma My Home, ca 300 steg från Kleopatrastranden. Vi kommer att vandra, spela boul och hitta vardagen i ett behagligt klimat. Välkomna att följa med!

Ethel Åslund

Ethel Åslund

13 november 2018 - 13 november 2018

Lite turistande i Istanbul

Longstaying för 9:de gången i Alanya

Longstaying för 9:de gången i Alanya

26 oktober 2018 - 1 december 2018

Klimatet i Alanya är ett av det största dragplåstret. Men även vandringar i fantastisk natur med lokala guide och så naturligtvis Boulspelet tillsammans med ca 50 nordbor. Sammanlagt har jag bott ett helt år på samma hotell, My Home appart. Boendet är synnerligen bekvämt, tryggt och prisvärt.

Med MFF i Istanbul

Med MFF i Istanbul

11 december 2018 - 14 december 2018

Malmö FF möter Besiktas i Istanbul.

The Global Cycling 1719

The Global Cycling 1719

1 april 2017 - 31 december 2019

En global cykeltur från Ö-vik den 1 April 2017. Resan går genom Sverige & östra Europa till Turkiet. Följer sedan sidenvägen över Central Asien & Pamir genom Turkmenistan, Tadjikistan, Kyrgyzstan & in i Kina. Över tibetanska platån genom Yunnan dalen & Vietnam, Laos, Thailand till Singapore. Flyg till Borneo & en lång cykleltrip till ett Orangutang Rehahcenter där jag tänker stanna några veckor. Tvärs över Borneo till Balikpapan. Nytt flyg till Darwin. Korsar Australiens outback till Melbourne & ett nytt flyg till Nya Zeeland. Båda öarna till Aukland. Nytt flyg till Ushuaia, världens sydligaste stad. Vidare norrut genom Syd & Centralamerika in i USA till L.A. Följer den mytomspunna Route 66 via Grand Canyon till Chicago. Några mil till, flyg från Washington till Portugal och Algarve sen resten på sadeln hem till Övik JOIN ME AND MY FIGHT for Save the Orangutan Logga in till min blogg http://theglobalcycling.com för mer info Ha det bra för det tänker jag försöka ha. P-G (The Global Cyclist)

Rundtur i Asien

Rundtur i Asien

4 september 2018 - 10 december 2018

Rundtur i Asien som startar i Alicante. Länder: Turkiet-Malaysia-Singapore-Thailand-Kambodja-Vietnam-Hongkong. Platser som vi skall besöka:Istanbul-Kuala Lumpur- Tioman Island-Singapore-Koh Lipe- Ko Muk-Phi Phiöarna-Bangkok-Siem Reap-Phnom Penh-Kep-Phu Quoc-Ho Chi Minh(Saigon)-Nah Trang-Hanoi-Halong Bay-Hongkong

2 juli 2018 - 9 juli 2018

Tar en lite sommar tripp till Turkiet.

TURKIET, Kappadokien 2018

TURKIET, Kappadokien 2018