Belek Belediyesi

Dag 7
fredag 1 juni 2018 - Belek Belediyesi, Turkiet

Idag ska vi besöka de som sponsrar vår resa.Läderfabrikanter och guldsmedar. På väg till Antalya stoppar vi först vid en stor läderaffär/fabrik. Efter en kort info släcks ljuset och en Catwalk startar med läderklädda damer och en herre. Flott värre. Sen får vi botanisera och prova

Hans Axelsson
haax i TURKIET, Kappadokien 2018
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
Dag 6
torsdag 31 maj 2018 - Belek Belediyesi, Turkiet

Idag ska vi köra "hemåt". Avanos via Konya till Side. Halv nio startar vi och efter en timma är vi framme vid en av de drygt 30 underjordiska städerna i Kappadokien. De är utgrävda ur bergen med gångar mellan de olika nivåerna. Det finns matplatser, sovrum, förråd mm. Och givetvis kapell.

Hans Axelsson
haax i TURKIET, Kappadokien 2018
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
Pasha banan och marknad
måndag 28 april 2014 - Belek Belediyesi, Turkiet

Ja, så var det dags att prova en annan bana som heter Pasha och det finns 2 slingor den andra heter Sultan, där spelade Tiger ett år när han var här och tävlade i Turkiet open. Vi hade tidig start 07.08 så det var tidig uppstigning och c:a 8-10 min med buss. Den var i fantastiskt god skick.

rehn47 i Maria RehnFore golf till Turkiet
Belek
tisdag 29 april 2014 - Belek Belediyesi, Turkiet

Hej! Ja nu har vi varit här i 4 dagar och allt har gått bra med resan,golfen och shopping m.m. Idag har vi varit uppe i ottan och spelat Pasha banan vi gick ut 07:08 och det var en fantastisk morgon. Golfen har gått bra 1:a dagen vann Micke och 2:à dagen vann Lena (jag) och idag vann Göran

rehn47 i Maria RehnFore golf till Turkiet
Crystal Hotels Resort & Spa, Belek Turkiet
fredag 15 november 2013 - Belek Belediyesi, Turkiet

Oj, vad 8 dagar går fort när man har trevligt. Idag har jag tagit det lugnt medan, Maria, Göran och 2 par har spelat en extra runda golf. Själv passade jag på att gå till frisören på hotellet det var mysigt, en del tog fotvård och tyckte det var skönt. På kvällen var det dags för

Marknad i Belek
tisdag 12 november 2013 - Belek Belediyesi, Turkiet

Hej. Ja, då har vi haft ännu en fin dag här i Turkiet, vi åt frukost ute på altanen imorse och efter det åkte vi till marknaden med Maria, Birgitta och Bengt från Helsingborg. vi hade jättetrevlig med många inköp och en kall öl. Sedan blev det ett dopp i havet och lunch nere vid

Turkish open
söndag 10 november 2013 - Belek Belediyesi, Turkiet

Hej! Ja, nu är vi inne på tredje dagen och mycket har hänt. Vi har spelat första dagens tävling och Helena vann och jag blev 2:a. Efter tävlingen åkte vi till hotellet och åt lunch för att sedan åka tillsammans till Colin Montgomerys golfbana för att se Tiger Wood, Stenson, Poulter och

Sista kvällen!
fredag 28 oktober 2011 - Belek Belediyesi, Turkiet

Nu vankas Banquet och prisutdelning!

Runda 4
fredag 28 oktober 2011 - Belek Belediyesi, Turkiet

Finaldagen till ända Benny står som segrare med ett slag före Walle,Tjomme & jag, dert blev tajt på slutet och väldigt spännande. "Golf2Belek" tävlingen vanns av Mig, riktigt skönt att få vinna:)

Runda 3
torsdag 27 oktober 2011 - Belek Belediyesi, Turkiet

Runda 3 klar, en 72a innebär spel i ledar boll final dagen! Ledarboll alla inom 5slag!

TURKIET, Kappadokien 2018

TURKIET, Kappadokien 2018

26 maj 2018 - 2 juni 2018

Bussresa Antalya till Kappadokien

Maria RehnFore golf till Turkiet

Maria RehnFore golf till Turkiet

25 april 2014 - 2 maj 2014

Ja, nu är det åter dags att ta en tur, men vi tycker det var ett tags sedan nu. Resan går till golfparadiset Belek i Turkiet. Hela familjen skall dit och spela med oss reser också Ann och Micke med många andra. Hoppas vi får en härlig vecka. Lena

Golf i Belek, Turkiet

Golf i Belek, Turkiet

9 november 2013 - 16 november 2013

Göran och jag åker till Belek i Turkiet för att spela golf och titta på Turkish open I golf med Tiger Wood, Stenson och grabbarna.

Golfresa till Belek 2011

Golfresa till Belek 2011

9 oktober 2011 - 16 oktober 2011

När golfsäsongen börjar gå mot sitt slut i Sverige åker Mimmi och jag till Belek i Turkiet för att förlänga den.

Turkiet april 2011

Turkiet april 2011

1 april 2011 - 10 april 2011

Ja, då ska jag försöka mig på en resedagbok. Träning inför den kanske mer intressanta resan till bl.a. Nordkorea i slutet av april. Kamraten Göran Ask o jag åker till Belek, Turkiet för några dagars golf. Dessutom blir det ett par nätter i Istanbul vilket skall bli intressant eftersom jag inte varit där tidigare. Planeringen började för några veckor sedan, men resan drog igång den 31 mars då Göran F ringde o undrade om jag hade ngt pass. Saken är ju den att mitt pass ligger på kinesiska ambassaden för att få visum. Det fanns ingen möjlighet att ordna, utan det blev att resa till Arlanda en dag tidigare för att hinna ordna provisoriskt pass. Alltså en extra hotellnatt + 980:- för passet. Onödigt, men jag fick i alla fall sova ut ordentligt. Vädret är anka så det känns OK att åka. Hoppas på bättre väder i Belek o mindre snö när vi kommer tillbaka. Nu till flygplatsen o incheckning. Via Istanbul till Alanya framåt kvällen.

Golf i Belek

Golf i Belek

22 mars 2011 - 31 mars 2011

En grupp glada golfare ska spela golf på fina banor i Belek och bo 5-stjärnigt. Det kan vara gott för mig efter en dyksemester att få ta del av spa-tillbud och annat all inclusive...

Season '11, Kusadasi

Season '11, Kusadasi

17 mars 2011 - 1 november 2011

Tredje sommarsäsongen i Turkiet. Denna sommar som Supervisor i Kusadasi, först utbildning och öppning av AYT-gateway.

Åland Open 2011 - Turkiet

Åland Open 2011 - Turkiet

22 oktober 2011 - 29 oktober 2011

Åland Open 2011 spelas i Belek Turkiet...

Reseledare i Turkiet

Reseledare i Turkiet

10 mars 2010 - 20 oktober 2010

Under 7 månader ska jag vara reseledare i Turkiet på en golfdestination i dess paradis Beleke. En spännande sommarsäsong väntas med fart och fläkt.

Turkey again and again - juni 2010!

Turkey again and again - juni 2010!

3 juni 2010 - 10 juni 2010

Nu ska jag resa med mamsen, Kicki och hennes barn Linnea & Edvin. Vi kör en favorit i repris, lyx och slappa dagar gäller. Blue Life & Mood i Belek med Nazar - där Tony & jag var i september.