Fatsa

April 18- 2011. Side stad - Turkiet
tisdag 18 oktober 2011 - Fatsa, Turkiet

Den här dagen var regning, vi bestämde oss för sightseeing i Side stad. Det var sisådär...ingen höjdare.. Dock spottade jag en kändis på baren Cuba eller Havanna eller vad den nu hette. Gott kaffe hade de! Javisst,ja! Kändisen var ingen mindre än Tilda Swinton! Tilda Swinton säger ni?

Lars Henriksson-Kruse
Rixxon i Side - Turkiet April 2011
Senast aktiv - från Phuket, Phuket, Thailand
Svårt att bestämma oss
söndag 3 juli 2011 - Fatsa, Turkiet

Eftersom vı ınte ens kunde bestämma oss om vı skulle åka eller ınte var det lıka bra att boka ospecıfıcerat med bara en dags varsel. Här är vı nu ı Sıde. Vı fıck en jättefın lägenhet och solen skıner. Ikväll har jag gjort mej osams med en försäljare som tjafsade om prıset

Annelie Laitila
Lilla Ludde i Sısta mınuten
Senast aktiv - från Pension Kassiopeia, Turkiet
Ingen joggingstrand!
tisdag 24 maj 2011 - Fatsa, Turkiet

Silence Beach Hotel ligger öster om Side. Vädret har varit kanonbra hela tiden och hotellet har allt en tonårs- eller barnfamilj kan önska men tyvärr är stranden varken promenad eller joggingvänlig. Matts som ske tränas inför Stockholm Marathon har fått springa runt denna jättelika

Lite små nöjd !!
tisdag 26 april 2011 - Fatsa, Turkiet

Är just nu lie små nöjd För 1. Manchester u vann enkelt mot Shalke 04 ! 2. min ledare håller på Liverpol och är helt knäckt :D ! 3. Jag komm precis på at jag är den ändå roliga människan på utbildningen :D !! ingen anna dricker och festar dom bara pluggar och r tråkiga !! så nyu

Ted Nyberg
Kingen13 i Idiot resa till Side
Senast aktiv - från Vetlanda, Jönköpings län, Sverige
15 september 2010
onsdag 15 september 2010 - Fatsa, Turkiet

Hej idag är vi i side,turkiet.Idag har vi åkt mini tåg till en bad strand och vi har surfat på vågorna. Vågorna var höga. Sen åkte vi till hotellet och badade.Där stog en gamal tant och stekte pannkakor och vi åt några.Sen åt vi mat. Och nu sitter jag och skriver i resedagboken.Det var

Anton Goman
anton20 i side,turkiet
Senast aktiv - från Pension Kassiopeia, Turkiet
Side - Turkiet April 2011

Side - Turkiet April 2011

14 april 2011 - 21 april 2011

Lecanders Frennessens Tommy Alexandersson och Vi!!

Sısta mınuten

Sısta mınuten

2 juli 2011 - 10 juli 2011

Träna upp Matts inför Stockholm Marathon

Träna upp Matts inför Stockholm Marathon

18 maj 2011 - 26 maj 2011

Vi har bokat en all-inclusive resa till Turkiet. Hotellet heter Silence Beach Resort och ligger utanför Side. Där ska jag träna upp Matts inför Stockholm Marathon som går av stapeln 28 maj.

Idiot resa till Side

Idiot resa till Side

23 april 2011 - 25 oktober 2011

Jag tänkte skriva lite om min ide att bli reseledare ! Kommer jobba i SIde d'är det inte finns någon fest utan bara tråkiga vuxna så deta kommer förmodligen bli en tråkig resebok med mycket klagande :D !!! haha

side,turkiet

side,turkiet