Hatay

brollöp
onsdag 7 september 2016 - Hatay, Hatay, Turkiet

Brollöp för min fina norska vän å hennes man...Annorlunda brollöp, jämfört vad vi är vana vid här hemma...Men det va intressant å trevligt...

zanra
zanra i Turkiet igen
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
En ormjagare, taggiga buskar och en jeklans massa hummus!
onsdag 10 november 2010 - Hatay, Hatay, Turkiet

Jag hade ater somnat in i olivtradens skugga nar jag en arm kastade sig over mig. "Horde du!?" Flamtade Lucasz och jag sag skracken lysa i hans ogon. "ah, det var bara manen" angrade han sig sedan. I ottan drog en traktor igang en terass nedanfor sa da forflyttade vi vart lager nagra stnkast bort

Johanna Eriksson
mitsuyotchi i The Middleeast
Senast aktiv - från Haifa, Israel
Med Lucasz i Daphnes tarar
fredag 31 december 2010 - Hatay, Hatay, Turkiet

Nagra dagar senare blev jag kontaktad av en Lucasz fran Polen som reser varlden runt pa cykel. Lucasz var en hyperaktiv aventyrarsjal som vid intagande i Turkiet erhallit 1 manads visum i egenhet av polsk medborgare men vid den aktuella tidpunkten stannat tre manader utover detta. Han hade haft en

Johanna Eriksson
mitsuyotchi i The Middleeast
Senast aktiv - från Haifa, Israel
Angrepp mot Ship to Gaza
måndag 31 maj 2010 - Hatay, Hatay, Turkiet

Fyra dagar in på resan och det känns som att vi varit borta minst en vecka! Istanbuls vindlande gator, osmanska gamla byggnader, kvinnor i kreativa slöjkonstellationer, religiös diversitet, galna bilförare, minaretsutropen som väckte oss i förvåning den första natten men som redan blivit

AgnetaochMattias i Resa i Mellanöstern
Angrepp mot Ship to Gaza
måndag 31 maj 2010 - Hatay, Hatay, Turkiet

AgnetaochMattias i Resa i Mellanöstern
Turkiet igen

Turkiet igen

31 augusti 2016 - 14 september 2016

Igen... för 10ggr på typ 5år!! Jeepsafari, båtturer, besök på Kale. Mest varit i Alanya, men även Hatay på brollöp...

The Middleeast

The Middleeast

15 oktober 2010 - 15 oktober 2011

Resa i Mellanöstern

Resa i Mellanöstern

28 maj 2010 - 21 juni 2010

Resa med flyg till Istanbul i Turkiet och vidare med tåg till Adana i södra Turkiet. Sedan vidare med buss och tåg till Syrien, Libanon, Jordanien och med båt över till Egypten.

AgnetaochMattias