Kemer

Minigolf och shopping
söndag 6 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade och tittade ut var det mulet. Vi bestämde oss för att spela lite minigolf efter frukosten. Så fort de öppnade var vi och hämtade ut lite klubbor och bollar. När vi spelat en stund började det regna så vi fick springa till baren och ta skydd där. Den ändå som sprungit

Tennis
lördag 5 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag vaknade Emilia på dåligt humör. Hon skulle inte klä på sig, hon skulle inte äta någon frukost, hon skulle inte bada när vi andra badade. När Christopher och Gottfried tog ett bad ville Emilia till lekparken så det gick åt två dubbel espresso för mig innan det var dags för lek.

Slappardagen
fredag 4 maj 2018 - Kemer, Turkiet

I morse vaknade jag av böneutrop igen. Inte kul när man har semester och kan sova lite längre. Jaja jag lyckades i alla fall somna om efter detta. Alla var trötta i morse och efter frukosten och morgonbadet satte vi oss på solstolarna och spelade lite kort. Vi har mest slappat idag. Efter

Miniklubb
torsdag 3 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade gick vi ner till vår nya restaurang och åt frukost där. Efter frukosten intog vi några platser vid poolen och tog oss ett härligt morgonbad. Emilia bestämt att hon ville vara med i miniklubben idag så Christopher följde med henne dit och lämnade henne. Hon blev inte

Senast aktiv - från Kemer, Turkiet
Christopher blir tagen av läskiga spöken
onsdag 2 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Gottfried är fortfarande lite förkyld och fick lite sovmorgon idag. Efter det åt vi frukost. Barnen åt som vanligt pannkakor 😀Efter frukosten tog vi oss ett dopp i poolen. Vi lyckades att övertala Gottfried att åka vattenrutchkanan och han tyckte att det var jättekul. Det blev många åk

Vi lever!
onsdag 20 maj 2015 - Kemer, Turkiet

Måndag och tisdag blev härliga träningsdagar i ett mycket varmt Turkiet. Mornarna startar 07.15 med yoga ute på piren och redan då är det varmt och ljuvligt skönt. Mitt på dagen är det väldigt varmt men de passen läggs oftast i skuggan så det funkar ändå. Igår kväll for jag Ingela

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena i Träningsresa Turkiet 2015
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Träning och träning...
söndag 17 maj 2015 - Kemer, Turkiet

Fredag kväll: Så där ja, nu är vi framme. Denna resa har jag för första gången lämnar familjen hemma och följt med min kompis Ingela på en träningsresa till Turkiet. Flygningen gick bra, knappt nån turbulens alls så jag var riktigt nöjd ända tills vi satte oss i bussen. 36 grader

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena i Träningsresa Turkiet 2015
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Sol hela dagen
torsdag 25 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

I tisdags kvälls var vi ute på stan och åt en traditionell turkisk kebap (jag åt en pizza) på en mysig restaurang med väldigt bra service. Maten var så god! Till det avnjöt vi med en öl och en flaska rött vin. Vi gick vidare till en bar där vi tog en drink och en efterrätt, snacka om

Soleld och åska
tisdag 23 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

Söndag kvällen vi med en vandring ner till centrum där det blev en god drink och tilltugg på en mysig liten resturang. Klockan springer iväg när man har trevligt och eftersom det var söndag var det lugnt på stan så vi gick hem och knoppade efter tolv tiden. Måndagen började med några

Hamam & Sol
söndag 21 oktober 2012 - Kemer, Turkiet

Dagen började med ett yoga pass i gryningen följt av en kontinental frukost. Efter det avnjöt vi det turkiska badet och massagen Hamam i 2h, en upplevelse värd sina 50€. Efter det tittade solen fram och vi fick några D-vitaminer lagrade så att vi orkade med ett gym pass efter en sen lunch.

Turkiet 2018

15 maj 2015 - 22 maj 2015

Sol & Spa Turkiet

Sol & Spa Turkiet

20 oktober 2012 - 27 oktober 2012

En veckas All inclusive resa med sol, bad, träning, mat och bara chilla inför en nystart i Sverige. Lovley Per!

sol oo bad i turkiet

sol oo bad i turkiet

6 juni 2012 - 20 juni 2012

Kemer Turkiet

Kemer Turkiet

28 juli 2011 - 11 augusti 2011

Sista semesterdagarna denna sommar (missar MC-dagarna men vädret ...)

Reseledare i Turkiet

Reseledare i Turkiet

3 april 2011 - 17 september 2011

Jag kommer resa iväg till Turkiet för att arbeta som reseledare den 3e april. Jag kommer att börja arbeta i Alanya på grund av att säsongen startar tidigast där, men kommer sen förflyttas till den mindre orten Kemer där jag ska vara till hemresan. Jag kommer börja med att gå en och en halv veckas introduktion så jag lär mig lite :) Detta går att läsa om Kemer: Resor till Kemer tar dig till en såväl modern elegant badort, som charmfull småstad full av vackra miljöer. I Kemers trevliga stadskärna finns bl.a. en gågata med ett välavvägt utbud av affärer och terrasserveringar. Den härliga strandpromenaden längs klapperstensstranden City Beach leder fram till Kemers fina båthamn och marina med sin utmärkta uteserveringsmiljö. I anslutning till marinan ligger det 55.000m2 stora parkområdet Moonlight Park med delfinarium, vattenpark, lekplatser, restauranger, barer, nattklubbar, utomhusdiskotek och inte minst den fina sandstranden Moonlight Beach.

Turkiet 2010

Turkiet 2010

6 juni 2010 - 20 juni 2010

Jag och pojkvännen bokade en all inclusive resa med solresor till Kemer i Turkiet, en timmes bussresa från Antalya. Vi bor på Hotel Ambassador i två veckor.

Kemer, Turkiet

Kemer, Turkiet

5 juni 2010 - 20 november 2010

Min första säsong som reseledare :)

Turkiet 09.10.07

Turkiet 09.10.07

7 oktober 2009 - 15 oktober 2009

Nu när kylan börjar ta över är det dax att ta lite semester från kyliga Sverige och besöka något varmare land, kärleken och jag har nu bestämt oss för att försvinna iväg till Turkiet i 8 dagar, vi kommer att bo i en stad som heter Kemer på Hotell ambassador.

SENSOMMAR 2009 Turkiet

SENSOMMAR 2009 Turkiet