Kemer

Kemer
fredag 8 juni 2012 - Kemer, Turkiet

Sol o ca 30 grader känns helt okej. Dvs dubbla temp mot hemmma. Ägg, ost oliver, honung, bröd o te till frukost, inte illa. Nu en kort promenad till stranden. Vattnet är okej-varmt och riktigt klart.

Helene Strömberg
kungkriton i sol oo bad i turkiet
Senast aktiv - från Mar del Plata, Argentina
Karros besök och lååång flygförsening
torsdag 25 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Hejsan svejsan! Karro åkte hem i söndags och det var jättetrist. Vi hade en fantastisk vecka och det var säkert den bästa jag haft sen jag kom hit tror jag! Jag hade hamnat i ett litet segt tillstånd...ni vet jobba, sova, äta, se på one tree hill...äta, sova...jobba. Men sen kom Karro in

Utflykt och teammiddag
fredag 12 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Hejsan! Nu har dramat jag mailade om lagt sig. Jo, utflykten jag var med på...canyon walk...den var såå grym! Vi vadade fram i forsar och klättrade ner för "hinder" beståendes av klippor, vi kröp genom grottor bland fladdermöss, på ett ställe kunde vi inte ta oss ner så vi fick hoppa

Ulupinare
måndag 8 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Vi var på en fiskrestaurang någon mil utanför Kemer och åt öring på turkiskt vis, man satt på kuddar i små "flottar" mitt i/över forsen från bergen.

Phaselis
söndag 7 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

På upptäcktsfärd igen. Allt bra med oss ! Kanonvädret fortsätter ... Hoppas att ni också har bra väder.

Senast aktiv - från Hasselvändan, Kalmar län, Sverige
Sagt upp mig, får besök och är magsjuk
torsdag 4 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Hej! Ja denna upplevelse börjar närma sig sitt slut då... Jag sa upp mig i förrgår och min chef vill ha in en skriftlig uppsägning. När jag lämnar in den skriftliga uppsägningen slutar jag efter 30 dagar. Jag vill sluta den 9 september så jag får lämna in den skriftliga uppsägningen

Olympos
torsdag 4 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

En dag i kulturens tecken. Gick genom ruiner över en timma. När vi kom fram där floden möter havet kunde vi bada i antingen iskallt sötvatten eller salt havsvatten.

Mera semester
onsdag 3 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Ytterligare en varm dag. Vi har träffat 4 göteborgare som bor på vårt hotell och vi ska åka med dem till Olympos i morgon och bada på den "berömda" stranden samt titta på berget som "alltid" brinner.

Marknadsdag
tisdag 2 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Marknaden i Kemer var större än vi trodde. Efter några timmars strosande och (extrem enkel) klädprovning tog vi oss till stranden för ett bad. Här finns många parker och mycket grönska med banan- och citronträd och många underbara blommor.

Lite omväxling
måndag 1 augusti 2011 - Kemer, Turkiet

Vi upptäcker Kemer lite i taget. Fina bad, god mat och trevliga människor, turk som svensk, norsk eller engelsman. I kväll ska vi på beach "party", vilket betyder grillbuffe och uppträdande av olika slag på stranden i familjär anda. Allt är bra med oss, inga brutna ben men Pingen har