Turkiet

Vi vandrande upp till Borgen i Alanya.
torsdag 18 april 2019 - Alanya, Turkiet

Igår var vi ett 10-tal  pigga svenskar som vandrade upp till Borgen i Alanya. Älsta deltagaren var ca 87 år!Det var två rejäla syretoppar.Vi åt en lunch där uppe med en vidunderlig utsikt.Vädret var mycket bra.Men det fanns många som låg på Kleopatrastranden oxå!

I NEED A DEATH SPELL SO DESPERATELY +27789518085 dR iKHILE IN usa,LONDON,CANADA,EUROPE
torsdag 11 april 2019 - Üsküdar, Istanbul, Üsküdar, Turkiet

Call & Whatsapp+27789518085 Website:http://solutiontemples.com Dr Ikhile GET PROBLEMS SOLVED BY (GREAT ASTROLOGER)World Famous Astrologer/Vashikaran, Spell Casters, Black Magic, White Magic, Real VOODOO LOVE SPELL  in USA, UK, CANADA, AUSTRALIA, Kuwait, UAE, GET BACK LOST LOVER AFTER DIVORCE,

De första 14 dagarna.
onsdag 10 april 2019 - Alanya, Turkiet

Hej.De första 2 veckorna har bjudit på blandat väder. Vi fick bo på skuggsidan på My Home de första 2 veckorna. Nu har Vi flyttat fram till solsidan och fin utsikt mot Borgen.Vi har dock prickat in ett par bra vandringsdagar. En toppvandring i Gazipasa och en på hemmaplan, Bananrundan.Vi har

Trubbel med kontanter, Visum och banköverföringar
fredag 30 juni 2017 - Istanbul, Turkiet

30/6På grund av kontantuttags besvär i Iran måste jag ta bussen till Istanbul för att göra överföringar. I Iran fungerar inga internationella kreditkort på grund av utländska sanktioner.Det är en resa på  Cirka 36-37 timmar och bussen avgår från Western Terminal 10:00 enligt biljetten

Den långa vägen hem
fredag 15 februari 2019 - Istanbul, Turkiet

Som det A barn vi har vaknade Lawa 2 minuter innan klockan ringde 04.30. Hade ätit och levererat i blöjan inom kommande halvtimme och var redo för avfärd. Incheckningen gick över förväntan. Vi hade förväntat oss motstånd mot vårt moderskepp till barnvagn, precis som i San Fransisco. Där

Vacker stad och bragdseger
fredag 14 december 2018 - Istanbul, Turkiet

På Landvetters flygplats mötte jag upp med John B och tillsammans for vi till Istanbul, där Peter L strax efter oss landade med sitt flyg från Kastrup. När vi åkte med taxin insåg jag att Istanbul är en jättestad. 15 miljoner invånare och staden bara breder ut sig till synes oändligt.

Ewa Och Magnus Sten
esmj i Med MFF i Istanbul
Senast aktiv - från Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien
Vandringar
tisdag 27 november 2018 - Alanya, Turkiet

Vandringar i fantastisk natur  Colybrassos och Guzelbag området.

Lunch
tisdag 13 november 2018 - Istanbul, Turkiet

Med utsikt mot blå moskén hittar vi matställe med soppa

Bengt Brusewitz
bengtoethel i Ethel Åslund
Senast aktiv - från Armada By-The-Sea, Wildwood Crest, New Jersey, USA
Bananrundan på Fars dag
söndag 11 november 2018 - Alanya, Turkiet

Hej. Idag gjorde Bengt, Björn och jag vår gamla klassiska Bananrundan i strålande väder. Rundan tog ca 2,,5 tim i lugnt tempo. Vattenpost finns längst upp i dalen.

Resan och vår första vandring.
onsdag 31 oktober 2018 - Alanya, Turkiet

Resan gick som vanligt, men det tar ju 12-13 timmar från dörr till dörr.Vi träffade våra Boulkompisar på måndagen och på tisdagen blev det en lätt vandring till Dim Cave.