Muğla

Veckan i Gumbet Bodrum

Några vykort från veckan i Gumbet Bodrum, en vecka för att göra inget, inte heller några större utflykter utan bara vara! Ewa har lite problem med en hälsena så inga långa promenader, hon fick ta taxi till ett köpcentrum en dag och jag knatade på runt kullarna kring Gumbet.

Ewa O Kjell Rosenberg
Goldhill i Återbesök Bodrum
Senast aktiv - från Lake Havasu City, Arizona, USA
Midsommardag

Lugn midsommardag i en härlig värme Var & åt riktigt god mat igår, vattnet varm och ingen hög luftfuktighet så man svettas inte även fast det är så varmt.

Peringe Stenberg
Pingen i Turkiet Bodrum Gumbet
Senast aktiv - från Hasselvändan, Kalmar län, Sverige
Gumbet & Bodrum

Har landat och det är inget fel på vädret. (Dåligt med internmetaccess så det blir väl några inlägg då och då) Var trötta första dagen eftersom vi åkte hela natten till Arlanda. Landade vid middagstid, solade första dagen och vi somnade tidigt. Igår solande på vår strand till

Peringe Stenberg
Pingen i Turkiet Bodrum Gumbet
Senast aktiv - från Hasselvändan, Kalmar län, Sverige
Från Göcek
lördag 30 juli 2011 - Göcek Adası, Reşadiye Mahallesi, Muğla, Turkiet

30-31/7 Kom iväg runt kl 13.00 efter att ha betalat hamnavgift, ~320sek och handlat lite frukt. Toatanken gick inte att tömma, det fattas en adapter att skruv till båten. Dieselpåfyllning funkade desto bättre, Seglade ur Götcekviken upp mot Kapi Creek, som liksom tidigare var full av båter.

Lasse Davidsson
lada54 i Seglar i Turkiet
Senast aktiv - från Sandviken, Gävleborgs län, Sverige
Sol!!!!!!

Äntligen kom solen! Idag har vi legat vid poolen nästan hela dagen, så härligt!!! På em tog vi en dolmus(minibus) in till Bodrum stad för lite shoping och mat! Maten var en stor besvikelse för mig och Fia, Elin fick dock bra mat. Imorgon kl 8 åker vi till Grekland och ön Kos!! Hoppas

Återbesök Bodrum

Återbesök Bodrum

23 maj 2015 - 30 maj 2015

En vecka ledigt då blev det återbesök till Bodrum Turkiet. Platsen Gumbet en vik från Bodrum en kulle däremellan, är en lugn plats tycker vi, badviken, restaurangerna, lite basarer längs gatan med det som hör till.......

Turkiet Bodrum Gumbet

Turkiet Bodrum Gumbet

20 juni 2012 - 5 juli 2012

På väg till Turkiet igen.

Seglar i Turkiet

Seglar i Turkiet

23 juli 2011 - 8 augusti 2011

Flyg till Istanbul byter till flyg Dalaman. Vi startar seglingssemestern i Marmaris på vår båt "Exil Af Ösmo". Mål: Dit det blåser. Men vi ska hämta Lotta & Celine i Götcek, så dit måste vi. Tack redan nu till Gunilla och Åsa som vaktar vårt hus och nöter på solaltan och poolvatten.

Gümbet, Turkiet 2011

Gümbet, Turkiet 2011

27 maj 2011 - 3 juni 2011

Semester med Fia & Elin!!