Tyskland

Påsklov i Allgäu ("Allgoj")
lördag 20 april 2019 - Kempten, Bayern, Tyskland

Påsklov!April har delvis haft aprilväder med lite regn och snö. Men hela påsklovet ska det va typ 20 plusgrader och sol.Vi gick på promenad längs en cool bäck häromdan. Blev nästan lite förvånade när det fortfarande låg fält med snö på skuggsidorna här och var.Med min tyska går

Evaaaaa i Föräldralediga tillsammans
Strosa i gamlastan.
torsdag 18 april 2019 - Bremen, Tyskland

Torsdag 17/4Åt frukost något senare, vid 9.30. Den är inte riktigt i samma klass som Mövenpick, men helt ok. Strosade runt i solen. Besökte de gotiska kyrkorna och den ena var verkligen vacker! Valven och annat i rött, blått och gult invändigt, även lite turkost/grönt. Gick ner till

Soligt i Bremen!
onsdag 17 april 2019 - Bremen, Tyskland

Onsdag 16/4Moin!Flanerat i staden och njutit av solen. Passerade en blomstermarknad efter frukosten. Köpte hängselbyxor (korta) på C&A.Lunch blev det på torget i form av schnitzel med pommes och grönt. Inhandlade solkräm på apoteket vid torget. Tyvärr kunde de inte hjälpa mig med min

Senast aktiv - från Bremen, Tyskland
Appropriate lost love spell caster +27731356845 in Hull Bolton Walsall Plymouth Rotherham
torsdag 16 maj 2019 - Kassel, Hessen, Tyskland

I want to thank Prof Mama Jafali a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him

Miniatyrland och fortsatt äventyr!
tisdag 16 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Tisdag 16/4Vaknade kl 5.55 och gjorde mig iordning. Var nere vid frukosten vid kl 6.40. Det var tomt, sånär som på ett litet sällskap asiater, som gick när vi kom. Efter ännu en god frukost, gjorde vi oss iordning för att åka med U3 till Baumwall och promenerade längs kajen i den

Senast aktiv - från Bremen, Tyskland
Lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in Norway Sweden Denmark Netherlands Mississippi
fredag 17 maj 2019 - Karlsruhe, Baden–Württemberg, Tyskland

Using my magical native lost love spells, I can bring back your ex-husband to you , if you still love them and want them back. Even if they have remarried my lost love spells will bring them back and they will love you once again. Why should you be lonely when there is someone out there who have a

Solig dag!
måndag 15 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Hejhej!Frukost vid kl 8, idag med fruktsallad. Begav oss sedan ut i ett strålande Hamburg, för att strosa runt i butiker mm. Det blev en hel del stopp, för att vila benen och njuta av vädret. Åt lunch på Karstadt. Köpte en figur till playmobilhuset och tittade på små och stora ting. På

Äventyr en söndag!
söndag 14 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Moin!Vaknade till vid 7, men gick upp först en stund senare, när även O vaknat.Kom ner till en fin frukost, som innehöll det mesta man kan komma på att vilja ha på ett frukostbord. Tog en frukostbulle, körsbärsyoghurt (varför finns inte det hemma?!) och lite varmt, i form av grönsaker och

Framme i Hamburg!
lördag 13 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Hej!Nu framme på hotellet i Hamburg. Det är ett ombyggt vattentorn, placerat i en park. Fick ett rum på 16/17 våningen, så utsikten från de halvrunda fönsterna är fin!Mamma och pappa skjutsade oss till tåget, som avgick i tid, kl. 8.28. Framme i Köpenhamn besökte vi toaletten, åt vars

Fullt hus
fredag 29 mars 2019 - Kempten, Bayern, Tyskland

Svantes Mormor och Morfar har hängt med oss i en vecka. Även Moster Elin var här några dar. Vi utforskade kullarna och bergen, gick ett varv på stan och åt tyska korvar med surkål. Vi gick på teater och turistade på sagoslott. Spanade på grodor, fåglar och hundar i närområdet. Även

Evaaaaa i Föräldralediga tillsammans
Hamburg/Bremen

Hamburg/Bremen

13 april 2019 - 20 april 2019

Tur med tåg.

Tyskland, München

Tyskland, München

3 oktober 2015 - 7 oktober 2015

Oktoberfest i München med Karlstadsgänget.

Föräldralediga tillsammans

Föräldralediga tillsammans

9 januari 2019 - 14 juli 2019

Jag, Johan och Svante ska på äventyr till Kempten i södra Tyskland. Vi ska mest vara föräldralediga tillsammans och leka i berg. Jag ska även smyg-jobba lite på ett reningsverk. De på reningsverket och jag ser det som en gemensam utmaning att vi inte riktigt har ett helt gemensamt språk, men vi tar det på tyska!

Köln och frieri

Köln och frieri

30 april 2011 - 1 maj 2011

Inte kunde jag gissa att jag skulle kom hem från den här resan med en tjusig förlovningsring på fingret!

Min första Indienresa

Min första Indienresa

1 mars 2019 - 31 mars 2019

Jag ska ge mig ut på mitt livs resa. Kommer åka på egen hand och få upplevelser för livet. (På många plan.) Den 3 Mars 9.40 lyfter mitt flyg får Göteborg och via Frankfurt och New Dehli så landar jag i Kochi 8.00 dagen efter. 4 Mars kommer jag checka in på Vaidya’s Ayurveda Village för 2 veckor av specialanpassad yoga, behandlingar och vegansk kost efter just mina behov. Sååå spännande!! Den 18 Mars kommer jag flyga till Calcutta och bla hälsa på mitt barnhem som jag bodde på några månader innan jag fick komma till Sverige. Där kommer jag även möta upp Mashkoor som kommer vara sällskap och som jag även kommer fira Holi med innan jag åker tillbaka till Sverige igen den 21 Mars.

Billuff ute i Europa

Billuff ute i Europa

21 november 2018 - 23 november 2018

Vin och kulturstudie

Vin och kulturstudie

9 september 2018 - 22 september 2018

En resa i vinets och kulturens tecken. Start i Madrid och upp genom Spanien, Frankrike samt Tyskland.

Tunisien

Tunisien

16 augusti 2018 - 21 juni 2019

Ett återseende av en bekant kontinent men ett nytt land.

Rosa granit och slott

Rosa granit och slott

8 augusti 2018 - 1 september 2018

Utforska nya platser i Frankrike som vi varit nyfikna på och sluta med lite bubbel om tiden tillåter

Semester 2018

Semester 2018

20 juli 2018 - 12 augusti 2018

Familjen Lundgren, två vuxna och fem barn, siktar på att komma till Kroatien. Var vi sen hamnar är en helt annan sak..

Evaaaaa
Amanda_I