Ingolstadt

Snart i Ingolstadt och 2tim kvar!
lördag 8 juni 2019 - Ingolstadt, Bayern, Tyskland

Nu har vi två timmar kvar till hotellet. Vi har solen med oss men det blåste rejält då vi åt lunch.lite köer ibland men det har lossat ganska fort så ingen jobbig bilfärd. Barnen har sovit en stund och håller sig sams! So far so good!🥰🤗

Audi museet i Ingolstadt
söndag 11 augusti 2013 - Ingolstadt, Bayern, Tyskland

Dagens tema var bil. I vår Saab för att ta sig närmare Sverige, sen en liten avstickare till Audi museet i Ingolstadt. Häftigt ställe, med snygga bilar till några personers glädje. Övernattning i Motten på ett spännande Gasthof.

Gittan Eriksson
denrik i Sommar 2013
Senast aktiv - från Ferrara, Emilia-Romagna, Italien
Ingolstadt
måndag 25 juli 2011 - Ingolstadt, Bayern, Tyskland

I morse kom vi iväg tidigare än igår – någon gång mellan halv tio och tio. Staffan och Marita var iväg och handlade mat till dagen och kvällen. Efter frukost gick Inge och Marita och checkade ut. Marita fick frågan ”How many mrs Svensson are you?” Vad svarar man på en sådan fråga?!

Marie Olausson
650KFU i Sommaren 2011
Senast aktiv - från Køge, Region Själland, Danmark
Bilresan Stockholm-Italien T&R  sommar 2019

Bilresan Stockholm-Italien T&R sommar 2019

6 juni 2019 - 25 juni 2019

Vi skall äntligen resa med våra två barn Annie 9 år och Theodor 11år. Det skall bli en spännande resa som skall göras på tre veckor. Stockholm Sverige-Tyskland-Österrike-Italien T&R med bil. ❤️

Sommar 2013

Sommar 2013

20 juli 2013 - 15 augusti 2013

Malmö-Trelleborg-Travemunde-Kestert-Zell am See-Lido delle Nazione

Sommaren 2011

Sommaren 2011

1 juli 2011 - 31 juli 2011

Semestern är här! Nu ser vi fram emot fyra goa veckor med mycket sol, bad och annat roligt. Förra årets besök i Baska var toppen och vi åker gärna dit igen. I år får vi också sällskap av Staffan och Marita som blivit sugna på en resa till Kroatien.

Liselott Karlsson
LiselottClaesson