USA

1 797 146 Bilder & 285 809 Dagböcker

Underhållningsaktiviteter på resans gång
torsdag 5 december 2019 - Nevada, USA

När man står framför sin gate och ska boarda sitt flygplan kan man känna spänningen i kroppen och verkligen se fram emot avfärden. Men när man väl sitter på planet och har ett par timmars resa framför sig – eller kanske till och med någon dag är det lätt hänt att man blir uttråkad

real and powerful love spell caster that can bring back my ex lover 2019-2020 email [email protected]
fredag 29 november 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

HOW I GOT MY  WIFE  BACK FAST whatsapp +2348124644470I’m just upset that I have been scammed so many times. Thank you  PRIEST WISDOM, I wished I would have found you earlier, would have saved me a lot of pain and money. I have tried many spell casters, white magic, energy healers you name it

Winter is coming
fredag 22 november 2019 - El Paso, Texas, USA

Heeeeeeeej igen alla mina läsare!Jag är ju bara en enkel röntgenslusk, och har idag 72 läsningar på min dåliga resdagbok, vad glad jag blir!Ok, vi lämnade Yosemite i sista resdagboken, åkte till Bishop - åt pizza på Dominos, tvättade kläder (tack Apan), sov, tömde alla tankar i bilen

Rikardreser i USA-CANADA-MADNESS
Riktigt bra tågtur och fantastiska dagar hos Familjen Gedda i Inverness
söndag 17 november 2019 - Chicago, Illinois, USA

Efter några härliga dagar i Flagstaffområdet tog jag mitt pick och pack och gitt till stationen i Flagstaff mycket tidig morgon den 11 november. På stationen møtte jag Julie som faktiskt skrivit en bok om att resa med med Amtrak "Adventures on Amtrak: Traveling on the Soutwest Chief Los

Senast aktiv - från Chicago, Illinois, USA
Trailer trash, men ändå inte.
fredag 15 november 2019 - Bishop, Kalifornien, USA

Hej!Ursäkta att det dröjt med inlägg, jag har varit på jordens vackraste plats - och där finns ingen mottagning.Med den oblyga cliffhangern avklarad kommer äntligen ett inlägg.Vi kom fram till San Francisco efter ordning den femte november. Det enda som krånglade var naturligtvis SJ. De

Rikardreser i USA-CANADA-MADNESS
Senast aktiv - från Houston, Texas, USA
Jag tycker om att klättra i berg
onsdag 13 november 2019 - Sedona, Arizona, USA

HejEfter turen til Walnut canyon fortsatte min tid i Flagstaff med en tur til Sedona och mer hiking. Sedona visade sig vara helt fantastiskt kanske till och med än mer vackert än Grand Canyon (varfør hade jag inte hørt talas om detta ställen innan). jag møtte faktiskt inga Europeer men

Shrimp Boil.
lördag 9 november 2019 - Titusville, Florida, USA

Igår var vi hela familjen till en sk. Shrimp Boil (läs Country Boil). Evenemanget hölls vid Fox Lake Park i Titusville och det var en mycket trevlig tillställning med kollegor från Kens jobb och deras respektive familjer.

Madeleine Hutchinson
Madeleine_H i USA - Florida
Senast aktiv - från Titusville, Florida, USA
Hemresa
lördag 9 november 2019 - Washington, USA

Sov ända till nio innan vi åt en sista våffelfrukost före avfärd. Packade sedan väskorna och det var verkligen på millimetrarna att vi fick igen dem. De stora väskorna vägde in på 19,5 kilo och de små på drygt tio. Dessutom är handbagagen fulla. Rekordet är nog Sofias handbagage på

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
PerKerstin i Kryssning i Karibien
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Slappardag
fredag 8 november 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag blev det sen frukost med våfflor såklart! Tillbringade förmiddagen med att slappa på rummet och göra skolarbete innan vi begav oss ut med taxi. Per hade bestämt sig gör att köpa en ny iPad. Vi hittade också två enorma affärer med partygrejer och pyssel så nu har vi handlat till

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
PerKerstin i Kryssning i Karibien
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Blev visst lite før mycket Pippi Långstrump som barn, eller något :-)
lördag 9 november 2019 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon dag 1Jep, precis som jag skrev häromdagen så bestämde jag mig for att gå den førsta morgonen till Grand Canyon.. och det blev visst frilufsliv på riktigt kan man säga.. Skulle på vägen køpa park-pass här i Tusayan men där var inte øppet så det fick bli på vägen vid

Underhållning

Underhållning

5 december 2019 - 5 december 2019

Casinoresa till Las Vegas 2019

Casinoresa till Las Vegas 2019

7 september 2019 - 17 september 2019

Eftersom jag länge haft ett intresse för casinospel samt älskar att resa så valde jag att kombinera dessa två intressen genom en casinoresa till Las Vegas.

Med Amtrak (tåg) tvärs genom USA

Med Amtrak (tåg) tvärs genom USA

2 november 2019 - 2 november 2019

Nu är det äntligen dags.. Nu ska jag åka tåg tvärs genom USA. Från Los Angeles till Flagstaff (Grand Canyon) från Flagstaff till Chicago (där min syster Jennie møter upp) och sedan från Chicago till Boston. Häng med på min tur.. Det blir säkert några katastrofer och en massa skratt på vägen.

USA-CANADA-MADNESS

USA-CANADA-MADNESS

2 november 2019 - 1 mars 2020

Jag är och äventyrar i mitt favoritland. Först blir det road trip genom nationalparker med vandring, cykling, kanske lite klättring, paddla, vem vet... och sen nyår på Hawaii följt av fem-sex veckors skidåkning i världens bästa berg.

Kryssning i Karibien

Kryssning i Karibien

26 oktober 2019 - 10 november 2019

Så var det dags för höstsemester lagom när höstrusket kommer. Vi startar i Florida och tar sedan Crown Princess runt i Karibien. Vi kommer stanna till på Bahamas, Saint Thomas, Grenada, Bonaire och Aruba.

Tripp till New York 191020-191027

Tripp till New York 191020-191027

20 oktober 2019 - 27 oktober 2019

En veckas vistelse i New York

Åhströms i USA

Åhströms i USA

16 oktober 2019 - 8 november 2019

Delar av familjen Åhström Erica, Magnus, Niklas och Evelina ska resa från Lindsborg i Kansas till San Francisco, där i mellan ett öppet äventyr. Bila igenom halva USA.

Texas with a twist

Texas with a twist

24 september 2019 - 5 oktober 2019

Lite sightseeing och äta gott samt mycket shopping! Vi tar oss runt Houston, New Orleans och Dallas i ca 9 dagar.

Seattle samt Alaska

Seattle samt Alaska

18 september 2019 - 30 september 2019

Ny sommar nya resplaner

Ny sommar nya resplaner

17 juni 2019 - 30 september 2019

Delar med mig av mina tankar kring nästa resa! :)

Eric Lund

988
945
784

Kort om USA

Vem har inte drömt om att korsa USA i en 50 tals cabriolet. Detta makalösa land med så många sevärda platser. Storstadspulsen i New York eller sol och bad i Florida. Den vibrerande södern eller ändlösa raksträckor över midwest plains. Grand Canyons spektakulära natur, genom Arizonaöknen ut mot den Kaliforniska kusten och självklara resmål som Los Angeles och San Fransisco. Åker du Highway 1 ska du starta i SF och köra söderut mot LA då du då får Stilla Havet direkt på höger sida och enkelt kan svänga av om du vill ta kort (och det kommer du vilja)