Florida

Nu blir det vandring igen! Appalachian trail!
söndag 11 juni 2017 - Tallahassee, Florida, USA

Hej igen.Alla som läste det förra inlägget har nog det här på känn, men jag har goda nyheter!Appalachian trail blir av, klubbat och klart. :)Elin och jag är på väg till USA:s östkust, Miami närmare bestämt. Det var från början en plan för att fördriva tiden tills vi kunde gå på

Rikard Stensson
Rikardreser i Pacific Crest Trail
Senast aktiv - från Chania, Kreta, Grekland
Sista dagen....
torsdag 8 juni 2017 - Orlando, Florida, USA

Ja, tiden går fort när man har roligt och nu är det tyvärr dags att åka hem. Vi tog en morgonpromenad för vi hade ingen lust att packa 😎. Det slutade med att vi hamnade på det lilla mysiga caféet i Balwin Park där vi, ännu en gång, intog iscappucino...mmmmm♥️. Hem och

Lite av varje......
onsdag 7 juni 2017 - Orlando, Florida, USA

Nu har det gått några dagar.....oj, vad fort det går. Imorgon kväll flyger vi hem 😭!!!! Under de här dagarna har vi sett, ätit, solat och haft det härligt. En dag var vi till farmers market i Winter park som ligger norr om Baldwin park, där vi bor. Åt en mumsig brunch....typisk

Skydiving inomhus på IFLY
söndag 4 juni 2017 - Orlando, Florida, USA

S, Berith och Mia var i fredags på IFLY. MIa och S hade bokat skydiving i vindtunnel. VIlken upplevelse😎 Här kommer några bilder. Tyvärr är det skärmdumpar från video men den vill inte laddas upp här. Kvalitén på bilderna är dåliga. Ni som är mina vänner kan gå in på min FB...om

Kennedy space center
söndag 4 juni 2017 - Titusville, Florida, USA

En dröm för Mia gick i uppfyllelse idag 😍 . S, Berith och Mia åkte på morgonen mot västkusten och Kennedy Space Center. Vi kom att tillbringa många timmar där med rundvandringar och bussightseeing. Fantastisk historia! Svårt att delge med ord så istället blir det många bilder. Men har

Poolhäng och mat
fredag 2 juni 2017 - Orlando, Florida, USA

Idag har vi solat och badat för första gången....i poolen där S bor. SÅ nice...kolla bilderna. Blir repris imorgon 😁 . Vi var och åt med S på ett amerikanskt hak som gjorde världens godaste hamburgare och S åt musslor....till dessert - jordnötssmörsglass....MMmmmmmmmmm😇 . Ni undrar

En ny dag....
torsdag 1 juni 2017 - Orlando, Florida, USA

Varmt och gott!!! Igår blev vi hämtade av S på eftermiddag och åkte till "Target" och shoppade lite. Åh, vad roliga grejer det finns.....Bestämde att åka tillbaka en dag och tillbringa en förmiddag där...stackars S fick dras med oss två där inne 😁 När vi kom ut från Target var

Framme i värmen
onsdag 31 maj 2017 - Orlando, Florida, USA

Ja, nu är vi framme, jippi!! Det är VARMT!!! Men det tog lite längre tid att komma hit. Solen sken när vi kom till Frankfurt, men när vi skulle gå ombord mulnade på. När det närmade sig avgångstiden 13.50 var himlen ganska mörk och vi sa att nu får de se till att få planet i luften.

Älskar Miami
lördag 13 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Jag älskar verkligen Miami och kommer vara ledsen på tisdag när jag måste lämna det. Men jag kommer definitivt tillbaka. Igår var inte lika eventfullt men det var också skönt. Vid lunch tid åkte vi till Bayside flr att åka på en båtresa som Chris bokat dagen innan. Den spelade musik

Mormorsgraddkanna i USA
Fullt ös
torsdag 11 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Igår var det stranden det första äventyret den dagen. Jag har saknat att bara ta det lungt i solen och simma i havet. Vattnet var varmt och skönt. Det kändes väldigt tropiskt med fiskar som simmade runt benen och stora fåglar som dök rakt ner i vattnet för att fånga dom. Inte riktigt som

Mormorsgraddkanna i USA
Orlando

Orlando

29 maj 2017 - 9 juni 2017

Mia och Berit reser till Orlando för att hälsa på S, "bara vara", upptäcka och ladda D-vitamin :-)

Orlando 2017

Orlando 2017

3 april 2017 - 14 april 2017

Vi gav oss av, igen, denna gång valde vi USA!,

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Pacific Crest Trail

Pacific Crest Trail

1 oktober 2017 - 1 oktober 2017

Jag vandrar, äter, sover och vandrar lite mer. Mexico till Canada på gissningsvis 150 dagar.

Sydamerika

Sydamerika

31 januari 2017 - 16 mars 2017

2017

2017

8 december 2016 - 31 januari 2018

Alrigthy, lämnade hemmet, familjen, jobb och vänner ännu än gång för en resa på obestämd tid, obestämd ort och öppet för allt. Började med några veckor i Florida med massa julmat, surf, kvällar i Wynwood Miami med vänner och så att få säga ja till mannen i mitt liv <3 Ska bli otroligt spännande att se vad 2017 har att bjuda på!

Texas/Florida

Texas/Florida

6 januari 2017 - 25 mars 2017

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

Florida-Karibien 2016-17

Florida-Karibien 2016-17

22 december 2016 - 5 januari 2017

Roadtrip 'Murica

Roadtrip 'Murica

2 december 2016 - 8 februari 2017

Jag åker på en roadtrip med mina vänner: Hugo, Albin och Caspar till USA!

C F
CamillaFloden