Florida

Pool+packning
tisdag 18 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

Idag har vi utnyttjat poolområdet från10-20 barnen har badat i stort sett hela tiden vi har ätit där o bara myst sen blev det packning för imorgon är 4 1/2 vecka till ända sorgligt på ett sätt för att tiden går fort men så tacksamma att vi fått upplevs allt detta❤️🙏 4 1/2

Slappdag vid poolen
måndag 17 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

idag blev det slapp o mys vid poolen sol, bad, mat o drinkar vid poolen😎☀️🍷🌴🍸🍹🏊

Lämnar paradiset
söndag 16 juli 2017 - Key West, Florida, USA

idsg lämnar vi paradiset o kör mot fort lauderdale där vi ska spendera 3 dagar❤️😎☀️Vi mellanlandade på ett shoppingcenter för sista i handlingen o en ny resväska 😂😂när vi anlände hotellet fick vi en chock det Hade fått goda recensioner men det var hemskt ett trångt rum

Sightseeing
lördag 15 juli 2017 - Key West, Florida, USA

Lördag: idag har vi gått fram o tillbaka till stan 6 km i 40 graders värme 😓☀️det var varmt😓 vi besökte Hemingways hus o alla katter o åt middag. När vi kom hem var vi värda en stund vid poolen med bad o en drink.Vi avslutade kvällen med middag på en italiensk krog vid

Key west here we come
fredag 14 juli 2017 - Miami, Florida, USA

idag gav oss iväg tidigt kl 06.00 för resan över broarna till Key west. När vi kom dit besökte vi fort Taylor ett gammalt millitärfält o jag kan säga det var varmtminst 40 grader 😓 Där åt vi åxå en god lunch vid stranden.sen checkade vi in på hotellet o gick till poolen.vif poolen

Slappdag
torsdag 13 juli 2017 - Miami Beach, Florida, USA

Idag har Vi bara slappat det såg dåligt ut med vädret från början men efter regn kommer solsken☀️ Gått lång runda i värmen för att leta efter en restaurang men det var inte det lättaste 👎🏻 Ja det har varit en bra dag som avslutades med en jättegod middag på en italiensk

Mot Miami
onsdag 12 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Nu säger vi hejdå Orlando o hej till Miami vi fortsätter resan mot miami det var den tråkigaste bilsträckan på hela resan👎🏻Vi gör ett stopp  i everglades för att spana efter krokodiler ute i träsken såg vi inga  tyvärr bara i parken. Sen in mot Miami här stannar vi 2 nätter

Dag 2 Hollywood studios
tisdag 11 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Tis: Gick i Hollywood studios tecken en lite lugnare park som man fick ut lite mer av det var mkt star wars så vi hade en mkt nöjd kille❤️men återigen inte mkt att åka utan mkt att fotograferas o möta karaktärer. Lucas var åxå med i ett litet skådespel👍🏻Blev en nästan lika lång

Dag 1 Magic kungdom
måndag 10 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Mån: gick i magic kingdom's tecken en hel dag 9-22 med massa fotografering med olika karaktärer o lite karusellåkning. Trodde nog att det skulle vara mer att åka men gick mer ut på att träffa karaktärerna.I 35-40 graders värme o att gå i 12 timmar var man rätt trött o barnen var mer än

Mot Orlando
söndag 9 juli 2017 - Daytona Beach, Florida, USA

Sön: idag packar vi iväg oss o drar vidare för ett par dagar i Orlando o Disney world första kvällen ägnar vi åt shopping o där kan prata om köpcenter lite skillnad Mot Nashville som jag tyckte vad mkt! O lite blev inhandlat nöjda 😜

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Orlando

Orlando

29 maj 2017 - 9 juni 2017

Mia och Berit reser till Orlando för att hälsa på S, "bara vara", upptäcka och ladda D-vitamin :-)

Orlando 2017

Orlando 2017

3 april 2017 - 14 april 2017

Vi gav oss av, igen, denna gång valde vi USA!,

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Pacific Crest Trail

Pacific Crest Trail

1 oktober 2017 - 1 oktober 2017

Jag vandrar, äter, sover och vandrar lite mer. Mexico till Canada på gissningsvis 150 dagar.

Sydamerika

Sydamerika

31 januari 2017 - 16 mars 2017

2017

2017

8 december 2016 - 31 januari 2018

Alrigthy, lämnade hemmet, familjen, jobb och vänner ännu än gång för en resa på obestämd tid, obestämd ort och öppet för allt. Började med några veckor i Florida med massa julmat, surf, kvällar i Wynwood Miami med vänner och så att få säga ja till mannen i mitt liv <3 Ska bli otroligt spännande att se vad 2017 har att bjuda på!

Texas/Florida

Texas/Florida

6 januari 2017 - 25 mars 2017

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

Florida-Karibien 2016-17

Florida-Karibien 2016-17